![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waar ik nu eens niet in geloof zijn atheisten.
Als je een vruchtbaar leven hebt geloof je in het goede waar je naar eigen definitie een God van maakt. Sommigen verwerpen alles , het is toeval , we zijn slechts beesten ( noem mij eens een vegetarier die geen atheist is , ze kunnen toch moeilijk zichzelf opvreten ![]() ![]() Waar ik wel in geloof zijn verschoppelingen , alle pechvogels die ik ken zijn atheist , ze rijden tegen een boom , trappen in een hondenstront , winnen nooit de lotto , hun vrouw zit bij een ander , ware het slechts een schijnmaneuver , blijkt ze achteraf nog lesbisch te zijn ook ![]() Alsof ze niet gewenst zijn door één of andere God . Dergelijks fraais maak je zelden mee , dat leeft materialistisch , vindt zichzelf het middelpunt van de wereld en hoonlacht uit pure frustratie anderen uit . Laatst gewijzigd door The Syndrome : 28 juli 2009 om 22:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() K&k
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() onnozelaar...k&k idd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Uit pure frustratie hoonlachen ze anderen uit
![]() Laatst gewijzigd door The Syndrome : 28 juli 2009 om 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Syndrome geeft de indruk in een of andere fundamentalistische religieuze groep te zitten. Ik kan niet lachen met dat extremisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Syndroom
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie: Een syndroom is een ziektebeeld: een verzameling van steeds tezamen voorkomende klinische verschijnselen/symptomen. Een dergelijke verzameling klinische tekenen kan meerdere oorzaken hebben. Soms is de oorzaak niet bekend, maar is het geregeld samengaan van deze tekenen dusdanig opvallend, dat men ze groepeert tot een syndroom. Het woord komt van het Griekse sundromè, van sun [samen] en dromos [snel lopen] = samenloop. Ik ga niet bepalen om welke ziektebeeld het hier ga dat laat ik over aan psychiaters.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang ze de andersdenkenden maar niet lastig vallen met hun regilieuze praat of hun geloofsvisie willen opdringen is alles in orde.... We leven hier tenslotte in een vrije wereld wat persoonlijke overtuiging in verband met het al dan niet geloven betreft.... Leven en laten leven.... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 29 juli 2009 om 01:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar hij heeft wel één ding: zijn vrouw kookt fantastisch, spijtig dat hij het niet meer kan eten zonder maag. ALs ik mezelf daarmee vergelijk kan ik maar tot één conclusie komen: als er een God is, dan heeft hij een zwak voor Atheisten.
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 29 juli 2009 om 02:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() tuurlijk bestaan atheïsten.
er zat er gisteren nog enen in mijnen hof. Allicht op zoek naar wat overschotjes in de vuilcontainer. Ik heb hem maar gauw een bol knoflook toegeworpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() Bedoeld als provocatie, maar wegens onwetendheid en oppervlakkigheid als grap gestrand.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vrome maar arme Jood wil dolgraag winnen met de lotto. Hij speelt elke week, maar tevergeefs. Op een dag gaat hij naar de synagoge en bidt tot god: "ik beloof 50% van de winst aan Joodse weldadigheid te schenken als je me de lotto laat winnen". Na het gebed vult hij zijn lottoformulier in, maar helaas, niks. De volgende week gaat hij opnieuw naar de synagoge en bidt tot god: "ik beloof 75% van de winst aan Joodse weldadigheid te schenken als je me de lotto laat winnen". Na het gebed vult hij zijn lottoformulier in, maar helaas, weer niks. Nu is hij het beu en de volgende week gaat hij naar een kerk. Daar bidt hij: "lieve heer Jezus, als u me de lotto laat winnen schenk ik 50% van de winst aan katholiek welzijnswerk". Na het gebed vult hij zijn lottoformulier in, en ja hoor, hij wint prompt 10 miljoen euro! De volgende dag zit hij toch weer in de synagoge te bidden: "god, nu weet ik dat jij de echte god bent, jij wist tenminste dat ik niet van plan was ook maar iets van mijn lottowinst weg te schenken".
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Blijkbaar moet er toch een evolutionaire afsplitsing geweest zijn , zij die van God en zij die van een aap afkomstig zijn . De eigendunk van die mensen ![]() God hebbe hun ziel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik post dus ik besta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Maar ribke toch , als ge al zegt dat iemands vrouw goed kookt maar dat haar man geen maag meer heeft dan vet ge u daarin.
Wat impliceert dat ge u nog slechter voelt dan die maagloze . En wat is de ergste straf van God ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Niet uitgenodigd worden om eeuwig op zijn wolkentapijt trappist te drinken?
|
![]() |
![]() |