![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk testje gevonden van ".open up".
Om de vakantieverveling weg te werken: Hoe tolerant ben je? 1. Blauwe Mayonaise Wil ik best eens proberen: Waarom niet? Groene ketchup was ook wel tof ![]() 2. Tijdens schoolkamp wordt er wel een momentje stilte gehouden voor mensen die willen bidden. Een paar jongens vinden dit het perfecte moment voor een Food Fight. Je pakt een handvol aardappelpuree en gooit dat naar je overbuurvrouw: Was op school ook altijd de eerste voor zulk baldadig gedrag ![]() 3. Wat vind je het engst? Iets gaan drinken met een homo of Bungeejumpen? Bungeejumpen: Dat eerste doe ik constant, zelf al zit ik alleen op café. 4. Als je naar de snackbar gaat: neem je altijd hetzelfde/neem je altijd wat anders. Neem ik altijd hetzelfde (niet 100%) Maar meestal neem ik toch hetzelfde 5. Als je uit gaat: Ga je altijd naar hetzelfde/Ga je altijd naar iets andes. Ga ik altijd naar hetzelfde (niet 100%) Iedereen heeft toch een vaste/favoriete uitgangsplek? 6. Iemand met onverzorgd uiterlijk vraagt de weg: je negeert of je helpt? Ik help die (niet 100%) Uitzonderingen zijn groepjes marokanen. Zeg ik altijd: "ik ben niet van hier" 7. De bouw is toch alleen voor mannen? Ja (niet 100%) Vrouwen zijn fysiek benadeeld. Maar bon, als ze haar mannetje kan staan, why not? Al denk ik niet dat er veel zijn 8. Je tante haar nieuwe vriend is 20 jaar jonger dan haar: moet kunnen of niet? Ja Hoe meer jonge jongens in de familie, hoe beter ![]() 9. Een meisje gaat vaak met veel jongens naar bed: "wat een hoer" of "moet ze zelf weten"? Ah? het gaat over mijn zus... Trek me er allemaal geen zak van aan. Iedereen maakt zijn seksleven toch zo bundig als ie wil? 10. Georgische buren: je moet er niets van weten of je gaat direct langs om kennis te maken"? Moet er niets van weten. Als het vriendelijke mensen blijken te zijn wil ik mijn mening wel bijschafen, maar tot dan vermijd ik ze liever 11. Iemand die je goed kent is gokverslaaf: je scheld haar uit voor domme geit, of je probeerd er een gesprek met aan te knopen Het laatste Al denk ik wel: stomme geit. Schelden werkt natuurlijk niet, maar de persoon ompraten wel 12. Alle homo's zijn verwijfd Tuurlijk niet. Al hebben we allemaal zo onze vrouwelijke trekjes ![]() 13. Alle lesbo's gaan vreemd Tuurlijk niet (maar niet 100%) Hoe moet ik dat nu weten? Maar veralgemeningen zijn nooit correct. De reden dat ik zelden relaties aanknoop is omdat ik toch snel vreemd ga (en meestal is da wederzijds), een cliché over holebi's dat in veel gevallen wel klopt. 14. Een vriend zegt dat ie bi is. Wat zeg je? Het laatste Wat ik zeg? ![]() ![]() 15. Iemand komt met roze shirts en een tasje naar school: aansteller of iemand die gewoon zichzelf is? Het laatste 16. Je hebt geen probleem met homo's: zolang ze maar normaal doen/iedereen is anders Principieel duid ik het laatste aan. Al erger ik me af en toe wel eens aan die overdreven vrouwelijke jongens. 17. Als jouw beste vriend homo zou zijn... blijft het nog je beste vriend of maakt het je niks uit? Mijn beste vrienden zijn homo. ![]() 18. Als je in een hetero-omgeving in een bar zou zitten en nabij zouden 2 holebi's mekaar kussen en je heterovrienden maken er opmerkingen over: doe je dan mee of wijs je hen daar op terecht. Het laatste natuurlijk! 19. Een homoseksuele nonkel adopteerd met zijn vriend een kindje... je bent blijf met een nieuw familielid/je keurt het af Goedkeuren.Als ze nu een kleine willen. En die kleine zal er zelf ook nie slechter van worden. 20. Als een van je vrienden uit de kast zou komen: wil je er niets meer met te maken hebben/hem beter helpen zichzelf te vinden Het laatste natuurlijk. Als ik ooit weet heb van iemand die uit de kast komt zou ik hem direct begeleiden. 77% Open up ![]() En nog eentje gevonden: ![]() Herken-De-Hetero Ik had het juist ![]() Door te elemineren wie zeker niet had ik er maar enkele meer over en dan maar iene miene munte gedaan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 31 juli 2009 om 01:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zat deze winter eens achteraan de bus op een donkere avond. Komt er een neger de andere kant van de achterbank zitten. Ik bekeek die neger al een tijdje om er trachten achter te komen of het waar is wat ze van negers zeggen, en plots vraagt die: "wa is u probleem?" Omdat ik hem al goed bekeken had en zag dat ie enorm grote spieren had (het ventje zelf was nogthans kleiner dan mij) heb ik maar gezegd dat er niets was. ![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 31 juli 2009 om 01:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 31 juli 2009 om 01:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neeneeneeneneneneneeeee
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 31 juli 2009 om 01:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]()
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus) Laatst gewijzigd door Goldband : 31 juli 2009 om 07:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoort deze draad niet in K&K?
![]()
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|