![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Petanquevoorzitter krijgt jaar cel voor stalken stad Blankenberge
Henri Vandenbosch, de man die de stad Blankenberge jarenlang bestookte met klachtenmails, heeft van de correctionele rechtbank van Brugge een jaar celstraf gekregen voor stalking. Vandenbosch was voorzitter van de petanqueclub Blankenberge. Toen hij in 2002 met zijn club uit het Leopoldpark in Blankenberge moest vertrekken, zond hij tientallen klachtenbrieven en -mails naar het stadsbestuur. Tussen september 2002 en april 2007 kreeg de stad liefst 132 mails. De meeste stonden vol met vragen, opmerkingen, beschouwingen en verwijten. Eerste keer ooit In 2007 diende de Stad Blankenberge een klacht in. Blankenberge wou op deze manier de niet aflatende stroom mails en brieven een halt toe roepen. Naast een effectieve celstraf kreeg Vandenbosch ook een boete van 1.100 euro, waarvan de helft met uitstel. Aan de Stad Blankenberge en de gedupeerde burgemeester en schepenen moet hij 1 euro betalen. Het is de eerste keer dat een burger veroordeeld wordt voor het stalken van een gemeente of stad. Het openbaar ministerie vroeg zijn onmiddellijke aanhouding, maar dat werd door de rechter afgewezen. (belga/mvdb) 26/05/09 11u20 bron ------------------------------------------ wanneer je leeft in een land waar burgers in de gevangenis vliegen voor het stellen van vragen aan en/of het uiten van kritiek op overheden dan leef je in een dictatuur
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 mei 2009 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() en wanneer de burgers van dat land hier niets tegen doen dan stemmen ze in met die dictatuur
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Dat is nu toch echt niet meer te doen met die "Ouderen" van tegenwoordig.
![]() Het loopt de spuigaten uit!
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dus evenveel dan Redouan S. kreeg om Guido de Moor naar de eeuwige jachtvelden te kloppen?
moet kunnen! het zal hem leren om briefkes te schrijven, in plaats van ginds gewoon een paar marokkanen op af te sturen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Alleen jammer dat hij dat jaar gevangenisstraf niet zal moeten doen want de gevangenis zit overvol met mensen die niet veroordeeld zijn.
Leve het voorarrest! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze moeten onze atleten wel hebben tegenwoordig ... Eerst Tom Boonen en nu een petanquespeler met ballen ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- 6 maanden = niks 1 jaar = 4 maanden 4 maanden is wel minder dan zes maanden maar dat telt niet enkelbandje dus?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Omdat die zo geconditioneerd zijn. Dank aan de media daarvoor.
![]() |
#11 |
|
![]() als iemand veroordeelt wordt voor 130 mails op drie jaar tijd dan kan een ander morgen net zo goed veroordeelt worden voor 20 mails op drie jaar tijd
of jij overmorgen voor 1 mailtje met kritiek of vragen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 130 mails op drie jaar dat is ongeveer 40 mails per jaar, oftewel bijna VIER briefkes per maand! elke WEEK een klachtenbriefke! man man d�*t is stalken zenne.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 mei 2009 om 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() hoe kan je een kikker koken ? (aub niet uittesten )
gooi je hem meteen in kokend water dan springt hij daar gewoon uit je zet hem in een pannetje met koud water en vervolgens zet je dat op een zacht vuurtje de kikker zal geleidelijk aan de temperatuur wennen en in het pannetje blijven tot hij gekookt is op diezelfde manier wordt de burger momenteel gewend aan een dictatuur moest deze meteen worden ingevoerd dan zou er opstand zijn men is hier al geruime tijd subtiel mee bezig maar sinds deze uitspraak is de dictatuur dus officieel bekrachtigd
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 mei 2009 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() als nu genoeg mensen inzien wat jij inziet circe dan kan de dictatuur niet worden ingevoerd - het is vijf na twaalf mensen
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() neeje. Geketend aan een petanquebal
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 27 mei 2009 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Tendentieuze journalistiek.
Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() een dictatuur? goed om te weten, dan moet ik volgende week niet gaan stemmen. dat is genoteerd
nu nog even vragen welk persoontje de dictator is die alle beslissingen neemt
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 27 mei 2009 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() Dus het moet kunnen dat we brieven mogen schrijven met verwijten in.
Sterk onze vrijheidsstrijders hier op't forum. |
![]() |
![]() |