![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat vindt u van uw schoonmoeder?
De mijne is een fantaste! Laatst gewijzigd door bloedluiskieken : 19 augustus 2009 om 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met mijn schoonmoeder in spé heb ik nog geen ambras. Met de dochter daarintegen...
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zoek altijd een wees
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een moeder voor je gevonden. Acht poten en giftig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat me raden: weduwe en zwart?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haar dochter is nog erger...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() mijn schoonmoeder is een werkbeest
![]()
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijf toch allemaal van de vrouwen af man.
Niks dan miserie
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waaaaaaaaauw!!! 40 tenen!! ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schoonmoeder...
Met de dochter erbij dus 50 ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Die van mij lag al onder de zoden van voor ik met m'n lady was
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De zwager van mijn grootmoeder overleed in 1995 aan 89 jaar en had nog altijd zijn schoonmoeder in leven. Hij en zijn vrouw van 10 jaar jonger, de zuster van mijn grootmoeder, waren bijna 60 jaar gehuwd, en de schoonmoeder was intussen 105 ofzo. Ze is een tijdje later overleden en was 106 jaar. Intussen is zijn vrouw ook al een stuk over de 90, maar zij zal nooit zo oud worden als haar moeder, want ze is zwaar ziek en ze zal waarschijnlijk niet meer lang leven. Vorig jaar is zelfs één van hun dochters overleden aan 69 jaar aan een zware hersenbloeding. Veel minder dan haar ouders en grootouders.
![]() |
#15 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Maar nonkel Maxime had wel een heel goede relatie met zijn schoonmoeder, want zijn schoonmoeder had een hart van goud, en kon met iedereen overweg.
In de familie wordt verteld dat zij zolang heeft geleefd omdat zij zo goedhartig heeft geleefd. Extreem goed voor haar medemens. Zij is iemand die zichzelf altijd op de laatste plaats zette.
![]() |
#16 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mijn eigen grootmoeder is ook nooit zo oud als haar moeder geworden, zij is in 2001 overleden aan 88 jaar aan de vrijwillige dood. Had zij die daad niet begaan, dan leefde ze nog steeds, zo sterk was ze nog. Haar man, mijn grootvader is intussen 98 jaren en zal waarschijnlijk ook nooit zo oud worden als zijn schoonmoeder die 106 werd, of zijn eigen vader die 104 werd, want hij gaat tegenwoordig sterk achteruit. Ik hoop echt dat hij nog mag 100 worden.
Mijn vader en zijn broers en zussen hebben het uitzonderlijk geluk 2 van de vier grootouders te hebben die meer dan 100 werden.
De welvaart en de beschaving van een maatschappij houdt op te bestaan vanaf het moment dat de Koningen verjaagd worden. Zie RUSLAND, CHINA, Roemenië, Cambodja, Iran, en nog zoveel andere landen. Laatst gewijzigd door JuBiLaTe : 20 augustus 2009 om 00:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Anderzijds, de oudste broer van grootmoeder en haar zieke zuster is nu al 97.
En dan zijn er nog enkele broers en zussen die rond de 90 in in de 80 zijn die nog in goede gezondheid zijn.
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De schoonmoeder van Arnold Schrwarzenegger is recent overleden.
![]() Eunice Kennedy-Shriver, zo heette ze, was 88 jaren oud. Daarmee is zij 17 jaar jonger overleden dan haar moeder, Rose Fitzgerald-Kennedy, die in 1995 op 105-jarige leeftijd is overleden. Maar Eunice deed het wel beter dan haar zusters, nl. Rosemary, overleden op 87 jaar, Patricia, overleden op 82 jaar en Kathleen, Markiezin van Hartington, overleden op 28 jaar. Zelfs leefde ze veel langer dan 3 van haar broers: Joseph, 29 jaar, Bob 43 jaar en John, die zelfs President van Amerika is geweest, 46 jaar. Kortom, eunice is oudst van allemaal geworden. Doch zij kan voorbijgestoken worden door haar nog levende broer en zus: Ted, 77 jaar en Jean, 81 jaar. We zullen zien wie het langst zal trekken. De moeder van Eunice, de voornoemde Rose Fitzgerald-Kennedy, was de schoonmoeder van Jacqueline Bouvier-Kennedy, die na de dood van haar man hertrouwde met de scheepsmagnaat Aristoteles Onnasis. Zij overleefde haar twee echtgenoten, zij overleefde zelfs de 2 kinderen van haar 2de echtgenoot, maar wie zij niet overleefde, was haar schoonmoeder: Rose Fitzgerald. Toen Jackie O. in mei 1994 stierf aan hotgkin-liemfeklierkanker, op 65-jarige leeftijd, leefde haar schoonmoeder Rose, 104 jaar, met wie ze altijd op heel slechte voet stond, nog steeds. Een jaar nadien overleed ook Rose. Ook Carolyn Besette, van wie Jackie O. de schoonmoeder was, is intussen overleden. Ze stierf in 1999, samen met haar man en zuster Lauren in een vliegtuigongeluk. Ze was amper ... jaren oud. De moeder van Rose Kennedy, Jospehine Hannon-Fitzgerald, overleefde net niet haar schoonzoon Joseph Kennedy. De man was 76 jaar toen zijn schoonmoeder stierf. Hij overleefde haar slechts 5 jaar. Maar ja, ze was dan ook 99 jaar oud. Maar ze heeft wel de zoon van Joseph Kennedy, nl. John Kennedy de President, overleefd, net als diens oudste broeder en zuster.
![]() |
#19 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hare Majesteit Koningin Fabiola en Hare Majesteit Koningin Paola overleven hun schoonmoeder, namelijk Hare Majesteit Koningin Astrid momenteel al met 74 jaren. Dat is toch al heel lang he.
Hare Majesteit Koningin Astrid daarentegen heeft haar eigen schoonmoeder nooit overleefd. Hare Majesteit Koningin Elisabeth overleefde haar schoondochter met wel 30 jaren! Hare Majesteit Koningin Elisabeth heeft haar schoonmoeder, Princesse Philippe, de Gravin van Vlaanderen ongetwijfeld vele jaren overleefd. Hoeveel weet ik niet precies uit het hoofd, maar ik vermoed dat Princesse Philippe overleden is om en bij 1910 ofzo. Dus zal zij ook wel meer dan 50 jaren overleefd geweest zijn door haar schoondochter.
![]() |
#20 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |