![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Het probleem van de Islam is... | |||
ik vind het 'probleem' van de Islam erger dan de globale AIDS crisis, die honderdduizenden doden per jaar eist |
![]() ![]() ![]() |
5 | 71,43% |
ik vind het 'probleem' van de Islam erger dan de globale honger-crisis, die honderdduizenden doden per jaar eist |
![]() ![]() ![]() |
4 | 57,14% |
ik vind het 'probleem' van de Islam erger dan de globale energie-crisis, die miljoenen in de armoede houdt (ook in ons land) |
![]() ![]() ![]() |
4 | 57,14% |
ik vind het 'probleem' van de Islam erger dan de globale armoede-crisis, die miljarden treft (ook in ons land) |
![]() ![]() ![]() |
4 | 57,14% |
ik vind het 'probleem' van de Islam erger dan de globale klimaatcrisis, die potentieel miljarden zal treffen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 71,43% |
ik vind het 'probleem' van de Islam erger dan de globale economische crisis, die miljoenen in de armoede stort |
![]() ![]() ![]() |
5 | 71,43% |
ik vind het 'probleem' van de Islam erger dan het Euro-Amerikaanse imperialisme, dat miljoenen slachtoffers (heeft) (ge)maakt |
![]() ![]() ![]() |
5 | 71,43% |
ik vind het 'probleem' van de Islam erger dan de bezetting van Palestina door Israel |
![]() ![]() ![]() |
6 | 85,71% |
ik vind het 'probleem' van de Islam erger dan de machtsovername door extreem-links in Latijns-Amerika |
![]() ![]() ![]() |
4 | 57,14% |
ik vind het 'probleem' van de Islam erger dan de gewelddaden van fundamentalistische Christenen, die miljoenen doden op hun geweten hebben |
![]() ![]() ![]() |
5 | 71,43% |
ik vind het 'probleem' van de Islam erger dan de politieke crisis in Congo, die vijf miljoen doden heeft geëist en nog duizenden doden per dag maakt |
![]() ![]() ![]() |
5 | 71,43% |
ik vind het 'probleem' van de Islam erger dan de globale obesitas-crisis, die miljoenen in de armoede houdt en voortijdig doodt |
![]() ![]() ![]() |
6 | 85,71% |
ik vind het 'probleem' van de Islam erger dan de globale corruptie, die miljoenen in de armoede houdt (rapport van TI vandaag) |
![]() ![]() ![]() |
4 | 57,14% |
ik vind het 'probleem' van de Islam erger dan de nieuwe geopolitieke spanningen met Rusland |
![]() ![]() ![]() |
7 | 100,00% |
ik vind het 'probleem' van de Islam erger dan de globale water-crisis, die miljoenen in de armoede houdt en miljoenen doden kan maken |
![]() ![]() ![]() |
4 | 57,14% |
ik vind het 'probleem' van de Islam erger dan de globale biodiversiteits-crisis, die miljoenen soorten uitroeit |
![]() ![]() ![]() |
6 | 85,71% |
ik vind het 'probleem' van de Islam erger dan de globale vergrijzings-crisis, die onze hele economie bedreigt |
![]() ![]() ![]() |
7 | 100,00% |
ik vind het 'probleem' van de Islam erger dan de ontmanteling van de sociale zekerheid |
![]() ![]() ![]() |
4 | 57,14% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens mij toont de voortdurende obsessie met de Islam op dit forum, meer over zij die erin opgaan, dan over dat probleem zelf.
Net zoals de anti-semitische paranoïa van de Duitsers tijdens het Derde Rijk uiteraard meer zegde over die Duitsers en dat rijk, dan over de Joden. Laten we dus eens het fileermes bovenhalen en deze etterende buil van latent racisme opensnijden. In de bovenstaande openbare multiple-choice poll wordt u gevraagd welk probleem u "belangrijker" voor discussie vindt dan het "probleem" van de Islam. Niemand wil ontkennen dat religieus fundamentalisme (zij het islamitisch of christelijk of joods of hindoeïstisch) een probleem is. Maar de vraag is wanneer de aard van de discussie over een probleem, zelf een probleem wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() waar is de poll?
EDIT: Dankjewel ![]()
Laatst gewijzigd door bentje : 23 september 2008 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Je zal misschien denken dat ik tegendraads wil zijn, maar ik vind dat écht belangrijker, omdat het ons allen aangaat, alle lagen van de bevolking, en een directe dreiging vormt.
De laatste vond ik op het randje, dus heb 'k die niet aangeduid
![]() |
#5 | |
|
![]() Ik vind u helemaal niet tegendraads hoor. Uw code is gewoon: DSM IV: 295.3. Dat is zeer eenvoudig vast te stellen.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Oh fijn
![]() ![]()
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() kuch
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Elk probleem dat in staat is een grootschalig conflict en/of een hoop slachtoffers te veroorzaken, is een probleem van de ergste soort waarbij het uiteraard onzin is om hierin een rangschikking te willen opstellen.
Zaken zoals bv. milieuvervuiling, overmatige bevolkingsaangroei en godsdiensten vallen allemaal onder bovenstaande noemer. Laatst gewijzigd door Wimpeus : 16 augustus 2010 om 08:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Veel van die problemen hangen aan elkaar vast, is het gevolg of de oorzaak.
Erger is het dus bij allemaal, groter dan was een moeilijkere vraag geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Sluiten die draad...dit is pas bashen..appelen met peren gaan vergelijken..
|
![]() |
![]() |