![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zon schijnt.
ABInbev gaat bier wat duurder maken. Ze zouden het beter wat lekkerder maken. Ik blijf nog steeds wringen met heel dat groene stroom gedoe. Nieuwsbericht; "De vraag is niet of wij hier in Belgie vroeg of laat zonder stroom gaan vallen, de vraag is wanneer." Consumententip/hype pt.1; "Gebruik nooit de standby-stand van elektronische toestellen, dat vreet stroom" Consumententip/hype pt.2; "Elektrische wagens, en wacht eens even, zelfs elektrische fietsen for kraaistseek!, dat is de toekomst." Vraag; waar willen wij (of beter jullie, ik weet waar ik naartoe wil, maar daarover op een andere keer meer) eigenlijk naartoe? Meer stroom gaan verbruiken of minder? En in geval van meer (waar het naartoe gaat als dat 'we moeten met zijn allen elektrisch gaan rijden-gehyp' gaan geloven), waar gaan we die vandaan halen? Enfin, stroom. Miserie. Ellende. Terwijl dat vroeger nog gewoon uit de pries kwam. Ook lachen; een goei mop. Helaas kan ik me er momenteel geen voor de geest halen. Verder; moestuin aangelegd. Geen verwachtingen. Grond komt vanonder een grote betonnen plaat bij boerderij. Zo dood als ne pier. Over pieren gesproken, of beter; gezwegen, ik ben er geen enkele tegengekomen toen ik die poging-tot-moestuin omspitte. Dat zegt al veel vind ik. Bijvoorbeeld dat er geen pieren in die grond zitten onder andere. Dus, mest, kompost, water, schup, riek, spierkracht. Na't seizoen terug helemaal omspitten en weer een gedeelte keien en brol eruithalen. Ik gok op een jaar of drie om er een weelderige moestuin te bekomen. Gisterennacht tot drie keer wakker geworden van een uil. Er zitten hier verderop in't straat al vele jaren uilen, maar deze moet in de tuin in een boom gezeten hebben. Shit wat een lawaai! Doe oe-oe-oe enzo gaat nog maar dat gekres daar tussen door... Vannacht dus voor de eerste keer in mijn leven een uil een kutbeest gevonden. 'k Sta met de vroege eh. Kwart voor vijf is zeker vroeg genoeg voor ne normale mens. En ook voor mij. Soep. Nog zo iets. Ik ga nu soep maken. Daa-haag!! Edit; warm water loopt naar het laagste punt, vergeet ik dat nog mee te geven seg, terwijl dat eigenlijk het onderwerp was...
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 29 april 2011 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() 't Is dat het water nog niet warm genoeg is dat het naar het laagste punt loopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Mijn dagboek is weggeflitst door mijn computer.
Zelfs door mijn computer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Doelt ge nu op per ongeluk gewist of per ongeluk verstuurd ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't ging maar over een maand, de rest staat nog op ouwerwets papier, maar toch... Ik heb wel de helft terug kunnen back-uppen en dan nog een stuk van een e-mail-met-bijlage als tweede back-up gerecupereerd . Ik vertrouw die neutrale computer niet met mij dagboeken, misschien wil hij ze niet dragen? mischien verdraagt hij al die trivialiteiten niet? ik zal het verder moeten ondervinden. Laatst gewijzigd door eno2 : 29 april 2011 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zolang het warm water niet langs de binnenkant van uw broekspijp in uw schoenen loopt...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |