![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zalige foto met headline in de GvA:
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...in-knokke.aspx zeer gevaarlijke zilvermeeuwen me dunkt
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() zilvermeeuwen zijn klootzakken
als zo'n beest een schijnaanval plaatst voelt ge u echt niet op u gemak tenzij ge met uwen samsonite boven uwen kop zwaait. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom vliegen er achter Nederlandse schepen geen meeuwen ?
Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 24 augustus 2009 om 14:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() hence ook het sublieme aan het artikel
![]() |
#6 |
Minister
|
![]()
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() De oplossing: Knokke platbombarderen en dan nog een bommetje of twee met VX erop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het slecht karakter van mantelmeeuwen valt ook niet te onderschatten.
Gingen we onlangs mee met een garnaalvisser ( 150 kg garnaal , 30 kg vis waaronder scharrekes , zeepaling en dergelijke , en we waren maar met 10 ![]() Zat dat verrekt van uitgehongerde krijsende zwartzakken van mantelmeeuwen , zeg ik tegen een maat ; durft gij zo'n beest pakken , hij deed het nog ook , draaide dat monster zijn nek en beet in de neus van die gast. Trachtte hij dat beest los te trekken begon het nog op hem te schijten ook ![]()
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() wij eten hier dikwijls meeuw.
ze noemen dat hier 'zeekalkoen'. Laatst gewijzigd door Mitgard : 24 augustus 2009 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Wacht maar tot den Jean-Claude Van Damme ze eens een mep verkoopt ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stoppen met dat constant gevreet op het strand,op de dijk,op het open terras....en na een tijdje zullen de meeuwen in de gaten hebben dat er echt niks meer te pikken valt.....
Men stelt het voor dat het "de schuld " is van die beesten terwijl het probleem door mensen wordt veroorzaakt....de meeste beesten zijn slordige vreetmachientjes ,meer en meer mensen ook,dat MOET botsen voor hetzelfde vreten. Nog geen 40 jaar geleden aten de meeste mensen binnen aan een tafel,het was een uiting van beschaving,blijkbaar is er een en ander veranderd ![]() Viva El Zilvermeeuw,gesel van Knokke-snobhouse-Zoute ! ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 24 augustus 2009 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Te Blankenberge rustig op een bankje genietend van het uitzicht op zee, mijn toenmalig liefje en een friet mayonaise, bleek ook een meeuw het op de frieten gemunt te hebben. Ik had het niet in de gaten, draaide me toevallig en stond daardoor oog in oog met zo'n gig�*ntisch beest dat recht op mijn hoofd af leek te komen. Ik schrok zo hevig dat mijn frieten pardoes door de lucht vlogen.
De meeuwen waren daar erg blij mee... Dat is iets wat ik al heb vastgesteld bij verschillende wilde diersoorten, over de jaren heen. Vogels, insecten, amfibiëen, eekhoorns, konijnen, vossen, hazen, fazant, reeën, herten, ... om mensen in de buurt maken ze zich al lang niet druk meer. Integendeel. Dat kan ook moeilijk anders. Bij ieder lapje groen dat wordt geveld verplichten we weer een volledige kudde aan dieren, elders zijn intrek en voedsel te gaan zoeken. Wij worden er bovendien ook niet minder agressief op, dus een tegenaanval is een logische stap. Zij moeten ook overleven. Laatst gewijzigd door Marker : 24 augustus 2009 om 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() op zich is het toch ver gekomen é, een Belg kan zich blijkbaar zelfs niet meer verdedigen tegen een meeuw, een meeuw...
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() zal ik eens met mijn rode meeuw komen?
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik haat meeuwen en duiven
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mmm zeekalkoen... met kroketjes
en voor de rest: ![]() ![]() de arrogante "allesoverheersende" mensch siddert ende beeft, de lafaard
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 24 augustus 2009 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Meeuwen zijn ratten met vleugels. Verdelgen die zooi.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eigenlijk wel logisch dat een meeuw al wat te hoog gegrepen is voor een homo flamingus babyboomus.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zilvermeeuwstraat eind jaren '40 met zicht op RK Sint Josefkerk, thans een appartementencomplex.
Foto moet hoog nodig bewerkt worden. |
![]() |
![]() |