![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=CKBUNS-JKiA
![]() ![]() nuclearattackcover indien dit waar is dan zou ik iedereen aanraden Washington in oktober te verlaten, ik zal het laatste nieuws over dit op mijn site plaatsen http://godswarri0r.blogspot. Laatst gewijzigd door BlueThunder : 21 augustus 2009 om 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Van welk game is dat filmpje dat daarin verwerkt zit ?
![]() Die overgang van reële beelden naar die PC beelden had ik de eerste seconden niet door. ![]() heb maar half naar de commentaar geluisterd. er komt dus nadat we de grote slag tegen de Islam hebben gehad nu kortelings een "slag" tegen de christenen wereldwijd volgens deze figuur.... atheïsts are so very very evil huh
Laatst gewijzigd door roodhaar : 21 augustus 2009 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Allee, ik ga weer iets hebben om naar te kijken op 11 oktober.
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Van wanneer dateert die uitzending?
Wat weinig of geen aandacht in de mainstream pers heeft gekregen is het verdwijnen in de VS van een nuke in 2007, bij totaal ongeoorloofd transport over de VS via een B-52. In het leger heeft dit in elk geval voor zeer veel opschudding (en enorme vragen) gezorgd: ernerzijds was dit niet toegestaan om nucleaire wapens over VS grondgebied te transporteren via de lucht (wie zit daar achter??) en anderzijds is er een nuke compleet verdwenen. Binnen the armytop is er een tweestrijd aan de gang: aan de ene kant volgelingen van Cheney (de Majestic dus) die absoluut een oorlog willen (met Iran) of met terroristen, aan de andere kant de pacifisten. Ge ziet zo dat Cheney de kans had willen grijpen voor een false flag operatie, als het incident niet uitgelekt ware geweest.......... Het is vanuit die achtergrond dat al die verhaaltjes circuleerden van nakende rampen, FEMA, het bestellen van veel lijkkisten etc.... Citaat:
http://www.opednews.com/articles/ope..._26_vigila.htm
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 21 augustus 2009 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
![]() Citaat:
Er staan dus twee grote fouten in uw bericht: 1. Er is toen geen kernkop verdwenen. 2. Dat ontving wel degelijk redelijk wat aandacht in de mainstream pers (het zou helpen mocht je die volgen als je er uitspraken over wil doen). Dus als je wil suggereren dat een "vermiste" kernkop zou gebruikt worden voor een operatie onder valse vlag, wat klaarblijkelijk je bedoeling is, dan zul je toch echt met iets straffers moeten afkomen. Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 21 augustus 2009 om 14:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Hier nog wat meer over dat B-52 incident:
Citaat:
http://www.opednews.com/articles/ope...ident__96_.htm
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel, wat uiteindelijk de waarheid is, weet ik niet he Geert. Ik geef de bron aan en de rapportering van destijds. Meer van belang is dat ik dat nuke verhaal erbij haal, om aan te tonen vanwaar en waarom dat hysterisch youtube stukje afkomstig zou zijn: nl vanuit 2007, toen het B52 incident zich voordeed.
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat ik uiteindelijk de waarheid niet - en gij zeker ook niet - weet. .
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie kent er nu nog steeds niet het extreem-rechtse protestantse bericht dat er een "rapture" op komst is waarbij de mensheid kompleet op een 40 duizend ? miljoen ?
uitverkorenen na zal vernietigt worden... Het gaat op "uitverkorenen" ie. of dat nu rechtschapenen zijn of zondaars doet in het geheel niet terzake ; het zijn "uitverkorenen" of de oorzaak van de rapture valse profeten, massale overgave aan allerhande zonden, moslims etc.; zijn blijft eveneens in het ongewisse.. Punt is dat er absoluut niets aan te doen is het is de nemesis van de mensheid , de herhaling van de zondvloed met andere middelen.. en het is voor binnen zéér kort... put it in your pipe and smoke it !
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Waar komt dat allemaal vandaan?
http://www.youtube.com/watch?v=mn48sd1gZq4 Hoe weet die dat zo precies? Lijkt de enige te zijn. En dat komt van het game: Tom Clancy Endwar voor wie het vroeg Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 21 augustus 2009 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/World_in_Conflict Goed spel... Vendetta Laatst gewijzigd door Vendetta : 21 augustus 2009 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() Chique intro van world in conflict, mss koop ik het wel.
|
![]() |
![]() |