![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ja, sorry, weet niet precies waar het te plaatsen. Aangezien er een aantal complottheoristen zitten, dacht ik dat even mee te geven.
Zoek op : Alex Jones Deception Eindelijk eens iemand die die zeikerd droog in de kakker neemt. Funny stuff. Zeker het laatste deel, epic. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 22 augustus 2009 om 17:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit trekt echt wel op niets. Verschillende feiten worden uit hun verband gerukt zoals het incident met Michel Malkin. Het is een erg tendensiueze docu... totaal geen inhoud.
ik ga akkoord met onderstaande youtube poster: Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 22 augustus 2009 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Alex Jones is vind ik een rip off maar toch ben ik teleurgesteld door deze nieuwe video - duidelijk een pro-mainstream agitprop met maar één boodscap: come to daddy! (kom terug naar de oude vertrouwde mainstream bullshit-media)
Hier is een echte debunking van AJ (bijna 10 jaar geleden al!) door de enige echte "originele Alex Jones": Bill Cooper >> http://www.youtube.com/watch?v=a7LB0...e=channel_page http://www.youtube.com/watch?v=4JHqB7w9WSI . |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Voor alle duidelijkheid, Cooper was ook niet helemaal koosjer (hij was niet een Christen maar een UFO-kook) maar hij was tenminste origineel, en bovendien een echte "patriot", in tegenstelling tot AJ.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ik had eigenlijk ook meer verwacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Toch wel, hoe die op alles springt, dingen die hem wijsgemaakt worden als waarheid aanneemt zonder verder te onderzoeken. Wie in zen docus verschijnen. Dit alles voor zen eigen belang, hij heeft nl een product te verkopen. Hij geeft geen reet om de echte waarheid, enkel zijn waarheid, zijn product.
Obama deceptionn: de council heeft meer macht dan obama om wat aan federal reserve te doen. Waarom daar niet op focussen. Zo kunnen ze misschien eens gaan stemmen op degelijke mannen a la ron paul. Verband gerukt, hij was degene die het uit het verband rukte. Hij zei dat diene brede hem een elleboog had gegeven terwijl hij dat duidelijk deed. Uit zijn montage zou het andersom zijn. Laat me niet lachen. Die kerel is gewoon gestoord. Sommige dingen zijn waar die op zen site verschijnen, maar veel is oeverloze stierenstront, uit verband gerukt. Hij verliest al veel credebility door zen gestoord "zijn" gewoon. En niet vergeten dat die met zen "waarheid' miljoenen verdiend, dit op de kap van minderbegaafden. Hoe ironisch |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Oops! Ik heb me vergist: Cooper had zijn geloof in UFO's alllang afgezworen! Hij was dus toch een toffe peer
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Het is dan ook een persoonlijke aanval over het algemeen. Dat de mainstream media meer waarheid zou bevatten is ook onzin waar die op aandraaft. Je zou kunnen stellen dat deze figuur nog gekker is dan Aj zelf, want hij verdiend hier niets mee om zen tijd hieraan te verspillen voor iets dat wel overduidelijk is. Desalniettemin, heb ik toch eens goed kunnen lachen en word zijn cult eens wakkergeschud over wat een figuur dat is. Maar ik vrees ervoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ik heb alleen part 1&2 gezien, maar wist allang genoeg over Alex Jones. Ziek word je van die vent. Die smerige varkenskop en dat schizofreen getier en geraas is onuitstaanbaar en regelrechte laster.
Die vent wordt uitgenodigd door RT(Russia Today) en Press TV(Iran) als commentator, wanneer er internationale spanningen zijn tussen de grootmachten, zoals in Georgië. Wat ie daar uit z'n nek lult is gewoon verschrikkelijk. Over de joodse samenzweringen, de financiële crisis, Obama = the antichrist, fluoride, chemtrails, ufo's, the Bohemian Grove, Skull and Bones, CIA, NSA, FBI, ATF... Alles gebruikt hij als een grote potpourri (LETTERLIJK POT POURRI BIJ HEM) en zendt hij dagelijks uit op z'n radio/satellietkanaal "Hillbilly Redneck vanuit Wacko, Texas". Koop goud, koop colloidaal (wtf??) zilver, koop munitie, koop anti-fluorideproductjes, koop eten,... Maar koop vooral mijn boeken en mijn film, and sponsor me bitches, sponsor me... D Laatst gewijzigd door Omar Torrijos : 22 augustus 2009 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Van wie of wat? U bent een Aj verdediger neem ik aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Ik ben goed genoeg vertrouwd met Alex Jones en zijn werk om te weten dat hij geen bedrieger is maar iemand die passioneel werkt om de waarheid uit te dragen en daar al heel ver in geraakt is.
Dat belachelijke argument dat hij enkel geld wil verdienen is ook bullshit. Precies alsof hij geen geld mag verdienen. Bovendien is een subsciption op zijn site nog relatief goedkoop (54 dollar per jaar en je kan alle files en alle video's zien). Bovendien heeft hij toestemming om zijn video's voor non-profit doeleiden te kopieren en gratis te verspreiden. Dit zijn feiten. Ik de zou eerste geldwolf dat nog eens willen zien zeggen, ze spannen je een proces aan als je kopieert. Met het geld dat hij nu verdient kan hij betere en professionelere docu's maken, vergelijk zijn eerste docu maar eens met zijn laatste. (Amateur vs professioneel), bovendien kost zijn site die miljoenen bereikt ook heel wat aan bandwidth. Hij is begonnen meer dan 12 jaar geleden als éénmanspersoon met een crappy camera en ameteur materiaal om zijn eerste docu te maken van zijn eigen geld. De man heeft er zijn levenswerk van gemaakt om de waarheid uit te dragen. Hij heeft al zeer veer mensen aangezet om de waarheid te ontdekken, inclusief mijzelf zovele jaren geleden.
Laatst gewijzigd door exodus : 22 augustus 2009 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Citaat:
Het is niet makkelijk afhankelijk van de persoon om nog maar die zaken te overwegen want het is een brug waar je over moet. Ik zie het veel bij mensen als je hun met de feiten confonteert: ze stellen zich pal en zeggen "kijk, ik geloof er simpelweg niet in", en dan is de discussie gedaan. Het is juist de angst van de mensen die neit goed geïnformeerd zijn dat de elite gebruikt om hun eigen agenda erdoor te drukken. Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 22 augustus 2009 om 19:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() No offence, maar dan bent ge gewoon zwakzinnig. Die kerel is gewoon slim en goede acteur. Het is niet moeilijk om dingen te verkondigen dat er wat loos is in de wereld om u zogenaamd wakker te schudden. Tuurlijk is vanalles loos. Gratis verspreiden ja, tot hij de sympathie wint en ge u dan schuldig zou voelen geen subscriptie of originele dvd te kopen zodat ge meer "waarheid" krijgt. Zo heeft die een 10 a 15 miljoen volgelingen. Al neemt 1 miljoen daarvan maar een subscriptie.
Gij zegt dus dat alles wat die zegt waarheid is? En wat is de waarheid? Zoals ik reeds zei: er staat wel eens waarheid in, maar alles als waarheid? Tegen nu hadden we al lang 1 wereldregering gehad, zou ik zo denken, wat zijn we toch machteloos, als slaafjes, waren we 90% uitgemoord. Stel we waren zover, zouden ze zich niet snel vervelen? Gaan ze elkaar uitmoorden, bedankt voor bewezen diensten, want er kan er toch maar 1 de oppermachtigste zijn zeker? Wie gaat dan nog het werk voor hen doen? Gaan ze zelf patatten planten? De waarheid is dat ge het nooit zult weten. Roepen naar Bilderberg groep met een megafoon, laat me niet lachen! Wat een debiel. Daar moet je schrik van hebben. Moest die waarheid schreeuwen, was die al lang geluiquideerd. Het zou te opvallend zijn zegt u? Wat met jfk op klaarlichte dag door zen kop te knallen? Ze laten hem doen omdat die zo de mensen weghoud van de ware agenda en op een zijspoor zet. Daar al eens over nagedacht? Wat is de waarheid en ware agenda? Vertel en toon aan met bewijzen. Right. Ik ben voor waarheid, maar dees gaat er over, dat is misbruik maken van zwakzinnigen. De waarheid kan hem geen reet schelen, enkel eigenbelang. Ironisch genoeg gebruikt die dezelfde tactieken als de Nwo en mainstream media. Lul het zoveel, op den duur gaat ge het geloven. Zoals ge kon zien met dat verhaal van die chip dat die kerel uitvond en zogezegd in hem kreeg geopereerd en zoveel andere dingen. Hij doet er niet eens research naar en neemt het zo over of slaat stukken over die hem goed uitkomen. Dat noem ik allesbehalve de waarheid verkondigen. Ik zou zeggen, richt ut tot betere alternatieve nieuws sources. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
*knip* Laatst gewijzigd door Donderdag : 23 augustus 2009 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ik zie dat ge graag andere quotes neemt enzo. Zal ik ook eens 1 gebruiken.
"Realiteit is niets anders dan herhalingen van anderen" Het lijkt me dat u andere ideen graag overneemt, maar niet verder kunt zien dan dat, ge hebt er allemaal niet echt een eigen mening over. Ge wilt geleid worden door een herder. Dat is net de kracht van malafide personen als AJ. Kzou zeggen, niet echt de geschikte persoon |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
![]() Citaat:
I Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 22 augustus 2009 om 20:38. |
||
![]() |
![]() |