![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Elke vrijdagmiddag zijn de trappen van de Beurs bezet door een idiote vertoning: met megafoon worden er Arabische leuzen gebruld, een gesluierde vrouw mag af en toe ook iets brullen, en men hoort frasen met Bush Sharon en Blair erin. Ook krijgt men oproep tot haat, oorlog, verzet tegen het Westen, Intifada en meer van dat fraais. Dat alles met als achtergrond, aan de Beurs vastgemaakt, twee Palestijnse vlaggen.
Dat schijnt al zo'n twee jaar door te gaan. Hoe is dit mogelijk? Durft de politie(k) niet in te grijpen en deze vreselijke vertoning, die menig belg shockeert en mij, niet-belg, vervult met een schaamtegevoel dat ik in deze stad woon die beheerd wordt door lafaards en bangerds... een halt toe te roepen? Bang dat de moslim gekken zich tegen hen gaan keren? Ongelooflijk wat een poppenkast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() dE BLOKKERS MOESTEN OP DAT PROCES OOK HUN SMIKKELTJE toe houden van de Fuhrer en de camera werd verboden van die VB - ERS...
Wat gaat dat hier worden als die gasten hier de lakens uitdelen ? ![]() De GESTAPO die de journalisten buiten klopt of buiten tegen de muur plaatst en ter plaatse afschiet.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() [size=2]pssssssssssssssst: van thread vergist, roosman?[/size]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"een gesluierde vrouw mag af en toe ook iets brullen" ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() [size=2]lekker kasteelbiertje op dan ? [/size]
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel, nu horen we zelfs van een niet-belg!! Bedankt voor je posting! Ik woon ook in Brussel en ik geef je groot gelijk met je opmerking. Hoe komt het nu dat hier niets aan gedaan wordt?: De enige politieke partij (VB) die deze zaken durft bespreekbaar te maken en realistische oplossingen durft naar voor te brengen, wordt steeds meer gestigmatiseerd. Getuige opnieuw het hele toneel met de veroordeling van het VB en de vele commentaren van linksen en anti blok gezinden. Stilaan kunnen we bijna spreken dat men hier in België autoracist is: het is niet meer toegestaan je eigen cultuur, je eigen levenswijze, in je eigen land en stad te verdedigen. Je moet oppassen hoe je dingen formuleert of men "pakt" je op een racistsche uitspraak en catalogeert je onmiddellijk als een verderfelijk VB-er. Ik ben helemaal geen racist en helemaal geen fascist, en keur absoluut niet alle programmapunten van het VB goed. Maar ze is wel de enige partij die de ernst van de door u geschetste problemen inziet. En voor mij ook krijgen deze zaken meer en meer voorrang op andere politieke punten. De andere partijen hebben deze problemen te lang genegeerd en met wat er nu gebeurd is zullen nog minder mensen hun nek durven uitsteken om deze zaken aan te klagen en aan te pakken. Ze hebben angst om als racist afgedaan te worden, angst om hun ongenoegen over deze toestanden on the spot te tonen, om evidente redenen. En dit zal nu nog méér het geval zijn. Het VB zit met 800.000 kiezers, maar hoevelen durven daar ook voor uitkomen dat ze voor het blok stemmen? Gestigmatiseerd door linkse media en een cultuur van ontkenning onder de linkse anti blokkers, die al hun energie steken in het stoppen van het blok i.p.v. de realiteiten ter plaatse onder ogen te durven zien en een zinnig alternatief bieden voor de problematiek. We zitten hier met een anomalie die enorme proporties begint aan te nemen, en die enkel nog zal toenemen in ernst. Bijkomend, maar niet minder belangrijk is dat Brussel een zeer moeilijk terrein (communautaire politieke spanningen) is om deze problemen politiek aan te pakkenen, in vlg met Vlaanderen waar dit specifieke probleem niet bestaat. Tenslotte is het ook zo dat Brussel stad als woon en leefgebied leegloopt, dat er nagenoeg géén autochtone families met kinderen wonen of verkiezen te wonen. Het kan de overgrote meerderheid van de bevolking dus weinig schelen wat er zich aan de beurs afspeelt.... En zo brokkelt het allemaal verder af in de zin die u aangeeft.....
![]() |
![]() |
#7 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat komt uw commentaar hier doen??????????? Te haastig om iets af te breken zonder goed te lezen waar het over gaat wellicht....
![]() |
![]() |
#8 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
![]() En ookal had ik dat wél gedaan: aanzet tot haat, oorlog en vernietiging van het Westen op de trappen van de Beurs zijn niet mijn idee van vrije meningsuiting. Vrij is het wel, dat ze dat al twee jaar doen, tot ergernis van de weinige winkeliers die het nog uithouden in dat deel van Brussel-Centrum... :s |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... dat ge onbevreesd moogt spreken ! (zegt u dat iets) ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hopelijk crasht de beurs niet op een zwarte vrijdag...
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de NSV betoging wel ! de tegenbetogingen daarentegen
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
euhm, ik weet niet, maar een anti-nsv betoging komt mij toch heel anders over dan hoe het hier beschreven wordt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Bovendien heb ik ook van die brandende dingen uit het NSV-gedeelte zien omhoogvliegen en in de anti-NSV betoging zien belanden of in die richting gegooid te zijn geweest. U moet twee kanten van de medaille vertellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |