![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlamingen beklagen zich erover dat aan Belgische ambassades zelden een Vlaamse vlag hangt. De gele vlag met een zwarte leeuw ontbreekt, terwijl de ambassades wel de Brusselse of Waalse vlag uithangen.
Ach, lees zelf maar verder: http://frontpage.fok.nl/nieuws/11655...e-vlaggen.html Vast een Nederlands/Zeeuws complot om de aandacht af te leiden van het Westerscheldedrama! Hier kan je zo'n prachtige vlag bestellen: http://www.wereldvlaggen.nl/Vlaggen/...lonie+Wallonia ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.diplomatie.be/riganl/
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Dat is natuurlijk een dringend topic voor onze n-va'ers.
We mogen blij zijn dat ze hun toch bezighouden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hanenvlag is overigens niet enkel de Waalse vlag, maar ook de vlag van de Franse Gemeenschap van België. Daarom dat er bij veel mensen wellicht een foute perceptie bestaat van die vlag wanneer hij bijvoorbeeld in Brussel uithangt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hanen staan nu eenmaal graag op een belgische mesthoop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() ![]() Citaat:
![]() Goed om weten dat de partij die tijdens de afgelopen verkiezingen mijn stem heeft gekregen, zich met belangrijke zaken bezighoudt ![]() Bon, de volgende verkiezingen dan maar de boodschap "ik stem ongeldig want geen enkele van de op dit document vermelde partijen is bekwaam om mij te vertegenwoordigen" op mijn stembrief schrijven zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging overgens niet om alleen het ambassadegebouw in Riga, maar het zou veel meer voorkomen. Rest nog een een kleine weg om alvast de Franse vlag te gaan hijsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Dat ze de Waalse en Brusselse dan gewoon weghalen en enkel de Belgische laten hangen. Zo is iedereen vertegenwoordigt en tevreden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem aan dat het nog veel meer voorkomt dat Brusselse en Waalse vertegenwoordigers in de Belgische ambassades blijven en de Vlaamse vertegenwoordigers elders gaan hokken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft er niets mee te maken. Het gaat er niet om of ze twee drie of viertalig zijn het gaat er om wat ze van oorsprong zijn. Het zijn Franstalige of Nederelandstalige. Wanneer ik als Nederlandstalige Italiaans spreek maakt mij dat nog geen Italiaanof zowel Italiaan als Vlaming.
Laatst gewijzigd door Garry : 27 augustus 2009 om 16:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Zeg nu eens eerlijk, wat betekend een vlag met een zwarte kat of een rode haan in het buitenland ? Promotie voor een of ander dierenpark ?
Wat me dikwijls opvalt is dat openbare gebouwen in Vlaanderen dikwijls geen nationale noch europese vlag vertonen en dat is kleinzielighed ten top.
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, als N-VA aan elke Belgische ambassade een Vlaamse vlag wil, dan zullen ze toch de eigen gewestelijke vertegenwoordiging moeten opgeven.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |