![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Extreem-rechs vandalismebij de PvdA en advocatenkantoor VAN OVERLOOP
Onbekenden hebben in de nacht van maandag 26 april op dinsdag 27 april 2004 een groot raam proberen in te gooien en grafiti gespoten, nl. [size=6]het Keltische rune-teken [/size]en de tekst vergelding in het gebouw aan de Halvemaanstraat 7 te 9040 Gent (Sint-Amandsberg). ![]() Extreem-rechs vandalisme bij de Partij van de Arbeid en advocatenkantoor VAN OVERLOOP-ROSIERS Onbekenden hebben in de nacht van maandag 26 april op dinsdag 27 april 2004 een groot raam proberen in te gooien en grafiti gespoten, nl. het Keltische rune-teken en de tekst vergelding (een aantal foto?s vindt u in een attachment) in het gebouw aan de Halvemaanstraat 7 te 9040 Gent (Sint-Amandsberg). In dit gebouw heeft de Partij van de Arbeid, afdeling Oost-Vlaanderen zijn secretariaat. Ook het advocatenkantoor VAN OVERLOOP-ROSIERS-VANDEPUTTE is er gehuisvest. ![]() Het vandalisme is duidelijk politiek geïnspireerd en de daders moeten in extreem-rechtse hoek gezocht worden. Het vandalisme is onmiddellijk verbonden met het arrest van het Hof van Beroep te Gent, waarin het Vlaams Blok veroordeeld werd wegens inbreuken op de anti-racismewet. Dit blijkt uiteraard uit het tijdstip, de keuze van het doelwit en de slogan : vergelding. De Partij van de Arbeid is gekend wegens zijn manifeste anti-ractische opstelling. Het advocatenkantoor is eveneens gekend als een kantoor dat de fundamentele demokrtische rechten van elkeen consequent verdedigt, ook deze van migranten. Zowel advocaat Van Overloop als advocaat Rosiers hebben al in talrijke publicaties stelling genomen tegen het extreem-rechts gedachtengoed. De extreem-rechtse onbekenden hebben de veroordeling door het Hof van Beroep willen wreken. Extreem-rechts kan de terechte veroordeling door het Hof van Beroep maar moeilijk slikken. Vandaar dat ze overgaan tot geweld en vandalisme en hun ware gelaat tonen. TIPS WELKOM : Contactpersoon : Norbert Van Overloop Halvemaanstraat 7 9040 Gent GSM : 0476/59.88.76 Tel : 09/329.87.06 of 09/255.59.10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() moeten ze nu al hun eigen ruiten ingooien om de media te halen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weet ga wat ik als groot klein kind niet kan begrijpen?
Dat mensen zich met zo iets bezig houen. Om de zoveel tijd lees ik hier aanslag van links op rechts, aanslag van rechts op links, enz enz Een aantal mensen zijn de kleutertijd nog niet helemaal ontgroeid denk ik maar. Of misschien is het wel een gevolg van het feit dat mensen die voelen dat ze niet meer mogen zeggen wat ze denken, andere middelen gebruiken ? Neen dat kan niet. Want ook al voor het arrest werden mekaars ruiten ingegooid. Het is dus wel degelijk de kindertijd ...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Ze hebben niks geleerd en niks begrepen. ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Zeg gisteren hebben ze mijn vuilbak gepikt! dat was pas een aanslag op de democratie! En duidelijke het werk van extreem-linkse krakers (ik had de resten van een hamburger erin gesmeten!)
tips : politiekantoor Zevergem-west! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() folklore, dat links-rechts geruzie in de studentensteden...
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
M.a.w.: het is altijd 2 maten en gewichten bij u!
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou ook geneigd zijn dit als onschuldig te aanzien, ware het niet dat een deel van dat linkse studentenkrapuul terecht komt in de vakbonden, het CGKR, de pers, 11.11.11, enz. om daar hun "revolutie" gezellig verder te zetten.
![]() |
![]() |
#14 |
Schepen
|
![]() ik vind het gewoon walgelijk
stomme idioten, en dat de extreem-rechtsen hier dit dan nog in het belachelijke durven trekken, ze zouden zich eerder moeten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vorig week werd voor de 2de maal ingebroken in mijn huis : de helft van m'n inboedel is verdwenen. Mensen in de buurt hebben 'jong vreemd gespuis' zien rondlopen, die nogal verdacht tekens naar elkaar zaten te seinen.... Hadden ze maar een keltisch kruis om m'n muur nagelaten, ipv mijn ruiten in te slaan en aan de haal te gaan met m'n gloednieuwe PC. Laks Paars heeft niks geleerd en niks begrepen. Misschien dat op 14 juni eindelijk hun euro valt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Vreemdeling
|
![]() piano schreef:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Citaat:
maar "het proberen van een ruit in te slagen" en "graffiti" onder noemer "aanslagen" plaatsen! komaan zeg! Een beetje relativeren he! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik kan 'incidenten' als dit niet goedkeuren, eender welk gebouw het is. En euh, sorry, maar ik heb dat programma 'pappenheimers' nog nooit gezien. Ik weet niet goed wat je bedoelt...
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Waarom moet die vent, te zamen met Kaiser, hier nog overlast bezorgen. Zijn stalino-islamistische vriendjes zijn toch al verwittigd op:
http://www.indymedia.be/news/hidden.php?id=83881#83885 In ieder geval als je daar iets durft schrijven dat niet volgens de party-line is dan kun je het daar ook in de 5 minuten op de hiddens terug vinden. Dat is nu echt eens de democratie die we nodig hebben. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
![]() Citaat:
En "uw pappenheimers kennen" is een uitdrukking in de genre van weten wat voor vlees men in de kuip heeft! ![]() |
||
![]() |
![]() |