![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Internationale politiek is dit niet echt en het belastinggeld komt uit het binnenland.
Dure vogel Philip Fontaine (zou jaarlijks 250.000 dollar (175.000 euro) binnenrijven) spendeert belastinggeld aan eigen firma...(Italian Days, vacanties en evenementen) Al circa 30.000 dollar (21.000 euro) belastinggeld, volgens GVA: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...stinggeld.aspx http://www.flandershouse.org/philip Wat ze zelf doen doen ze beter... Laatst gewijzigd door filosoof : 31 augustus 2009 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang ie niet vergeten is zijn Vlaamse vlag buiten te hangen komt het wel goed zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dacht de draadopstarter misschien dat de Vlaamse ambtenaren op hun eerste werkdag de beruchte vaksinasie krijgen die hen beschermt tegen kriminele neigingen ?
De vraag is niet of er foefelende ambtenaren zijn, de vraag is wel of en hoe de overheid zorgt dat ze gepakt worden, maar ook aangepakt worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben blij dat we ons geld goed besteden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit dient uitgespit te worden en bij schuld al het gestolen geld terugbetaald met boete.
Dat de goede naam al besmeurd is spijtig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() misschien moet men dan toch maar eens bij de noorderburen gaan aankloppen voor hun marketing strategie
![]()
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral als je zo de visie van europa voor ogen houdt, vraag je u af, waarom je nog sowieso overal consuls, ambassades en 'vlaams-waalse' huizen moet op na houden, die dan notabene netzogoed kunnen gefusioneerd worden naar euro-ambassades...
Als er één ding is waar de burger nu niet wakker van ligt is het of die luie bende van consuls werkloos zou worden. Waar is de visieeen euro-ambassade waar iederen effectief en productief moet gaan werken in schaalvoordeel en als europees dorp collaboratief en gemeenschappelijk werken naar hetzelfde doel ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag: "Welk nut heeft een Vlaams Huis in New York? Antwoord: "Geen enkel"
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 31 augustus 2009 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() Waarom niet het Vlaams huis en het New Yorkse consulaat van Nederland bij elkaar laten zitten op één terrein (analoog aan de gemeenschappelijke ambassades van de scandinavische landen)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() omdat het hemd nader is dan de rok ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dank u Geert Bourgeois om ons geld weg te smijten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik snap dat ook niet, met het geld die ze daarmee sparen over gans de wereld baggeren ze de schelde 2 keer uit...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dan toch maar een fraksie van het pensioen van oude doos Fabiola de Laeken. (post skrotum: ik zeg dit niet omdat ik die krimineel, als het bewezen zou worden, goed wil praten. Ik zeg het alleen maar om de bande die mijn taal amper verstaat daar in Laeken in hun hemd te zetten)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Geert heeft goed opgelet in de lessen van zijn Waalse ambtsgenoten.
Dit "huis" heeft totaal geen nut - afschaffen die zooi.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |