![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toen ik vanmorgen teletekst keek, vond ik met name de laatste alinea opvallend. Post hier alle rare fouten die je op sites, bladen, etc. tegenkomt.
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 5 september 2009 om 09:06. Reden: verkeerde afbeelding |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan er hier geen afdruk van posten, maar op mijn werk ontving ik deze week via Postmaster een bericht met in de header de melding dat de IT-servicedesk niet 'berijkbaar' was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]()
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dan nog een zielige photoshop. Op de "O" valt er geen schaduw...
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 5 september 2009 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() In metrostation Rogier staan op de vloer pijltjes naar verschillende bestemmingen.
Zo kan je in het Nederlands naar de Kruituin.