![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Naar mijn mening doet ze er goed aan om op te stappen, de tijd is rijp voor de nieuwe mensen de partij te laten leiden. Ik ben wel benieuwd wie allemaal kandidaat voorzitter gaat worden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mieke Vogels is als onkruid. Die komt terug.
![]()
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() zonder inkomen zal ze niet vallen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan ze eindelijk patatten gaan schillen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Bedankt voor deze bijdrages van hoog niveau
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() gaat ze nu ook opstappen uit het vlaams parlement, of brengt dat te goed op?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ze is amper 2 maand geleden verkozen, ze is een goed parlementslid, ik zie niet in waarom ze als parlementslid zou moeten opstappen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat heeft ze goed bekeken, eerst die zetel binnen op de rug van haar partij (eerst interne concurrentie elimineren) en dan cashen voor de komende 5 jaar De bijna ex-voorzitster aan het woord : ""In het federale en het Vlaamse parlement is de vernieuwing al doorgevoerd. Nu wil ik dat ook op de voorzittersstoel." jaja, vernieuwing in het Vlaamse parlement is doorgevoerd, behalve mie vogels zelf natuurlijk, die zit daar vastgeplakt op haar stoel voor de komende jaren. Ik zou niet weten wat er aan haar verloren zou zijn als parlementslid. Dat mens heeft haar politieke carriere opgebouwd op haar act van eens met een voorschoot op de parlementaire tribune te paraderen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 augustus 2009 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Eindelijk kunnen er jongere veulens aan de macht komen. Dit kan het 'wereldvreemde geiten-wollen-sokken', 'tuinieren werd een uit de hand gelopen hobby' en 'ingelezen-huisvrouwen'-imago van de partij alleen maar goed doen.
Ze had een sympathieke uitstraling, maar de partij heeft nood aan een reputatieverandering die hem weer meer 2009 maakt. Ik vraag me ook af wie er kandidaat zal zijn. Hun aanpak heeft ervoor gezorgd dat er buiten Vera Dua vroeger en zijzelf niet veel bekende groenen zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() en ene dikke Volvo bij afscheid ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een groot gemis voor de Vlaamse politiek kan je het moeilijk noemen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() is ze in feite al minister van staat?
Tegen dat er nog meer vreemde mogendheden binnenvallen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 augustus 2009 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik mis te weinig debat in het beleid en opositie. Ik moet eerlijk bekennen (hoewel ik het inhoudelijk niet eens ben met haar standpunten) dat het wel een degelijk politieker is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Zonder haar waren we waarschijnlijk een van de 2 Antwerpse zetels kwijt, en concurrentie elimineren? Over wat heb je het? Citaat:
Dua is trouwens ook opgestapt toen er een nieuwe federale ploeg was, ik zie het probleem echt niet Citaat:
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een slechte beslissing. Groen! heeft geen andere politieker van zo'n niveau, en indien ze niet vlug een goede vervanger/vervangster vinden, gaat die partij langzaamaan wegdeemsteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar vind jij het grappig dat iemand een eigen opinie probeert te ontwikkelen en zijn mening niet blindelings aan de standaard of de morgen karretjes aanhangt. Maar soit, mij kan het uiteraard niet schelen, ik hoop vooral dat we haar niet meer op het scherm gaan zien paraderen, ze maakte me kotsmisselijk. Maar ook dat is niet zeker. Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 augustus 2009 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iemand als Bart Staes is ook niet meteen de populairste politicus van Vlaanderen maar hij slaagt er toch maar in een puik resultaat neer te zetten voor Europa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik nam aan dat jij, of all people, dit zou positief vinden
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Eindelijk.
Dat mens haar verstand reikt niet verder dan bomen en gras,kan ze idd pattatte gaan schillen nu en groentjes in het groen gaan kweken. En anti-vlaams in hart en nieren. Laatst gewijzigd door Marlboro : 22 augustus 2009 om 13:48. |
![]() |
![]() |