![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Kan er eens iemand duidelijkheid verschaffen aan een domoor als ik die maar niet kan verstaan waarom men als Islamiet zijn heil zoekt in een land zoals het onze waar het toch nooit goed toeven is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een bevredigend antwoord zal je niet krijgen, maar je gaat wél allerhande informatie met bijbehorend fotomateriaal krijgen over ... raketten, ruimtedinges, dolfijnen e.a. ongein - zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() Wat doen de Westerse landen en met name de VS met 700 militaire basissen over heel de wereld?????
Wat doen de blanken in de 'kolonien'??? http://www.greenpeace.nl/press/relea...zone?mode=send Geld verdienen! Door wie zijn Australie, Amerika, nieuw zeeland, zuid afrika bevolkt? Door arme Europeanen... Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 18 september 2009 om 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
door chantage te plegen door gauwdiefstallen te plegen door te stelen in grootwarenhuizen door drugs te verhandelen en ga zo maar door... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is eigenlijk de beste vraag die ooit is gesteld op dit forum.
Mensen moeten die hypocrisie inzien. Maargoed, de antwoorden zijn al gegeven. Nu moeten we enkel wachten op de linkse rakkers van de ethiek en moraal brigade die het eens deftig zullen uitleggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ik antwoord niet op een retorische vragen.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hetzelfde als iedereen die zonder eten of toekomst op een bergrand zit...je kunt die mensen geen ongelijk geven!Ze doen precies hetzelfde als u en ik in gelijkaardige omstandigheden, vertrekken naar een land waar je geld krijgt, eten, woning, gezondheidszorg, kindergeld en pensioen!Zomaar, omdat je er bent! Die mensen komen in landen met grote armoede, zonder sociale zekerheid, wat zou u zelf doen?
Juist ja.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het druist in tegen hun religie om bij de onreine varkens te komen bedelen. Dat wil wel niet zeggen dat we het maar gewoon moeten ondergaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() komen uitzoeken wat wij met al die olie doen waarvoor ze zo'n dik pak geld krijgen ???
![]()
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje beleefd blijven he. Ik vind dat die vraag terecht gesteld is.
Als ze het hier toch allemaal zo slecht vinden dat ze er van aan het relschoppen gaan, waarom komen ze dan, en blijven ze dan, hier? Voor mij moeten ze niet blijven hoor, ik ga ze zeker niet tegenhouden wanneer ze terug de biezen pakken. Ik wil ze nog helpen inladen. Maar ja, ik ben dan ook een zeer hulpvaardige mens. Laatst gewijzigd door Garry : 18 september 2009 om 23:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zullen ze zich niet veel van aantrekken. Waar we het hier over hebben is wel het uitschot van ginder, datgene dat daar veel liever kwijt dan rijk zijn. Als je dat weet, misschien dat het je dan niet verwonderd waarom dat zootje zo te keer gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Burgemeester
|
![]() Tja waarom eigenlijk ??
Wij zijn toch de grote ongelovigen die moeten vernietigd worden in Allah's naam . |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was ik even vergeten. De brainwashing doet goed zijn werk moet ik zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie het niet wil geloven, dat ze het maar eens gaan vragen aan de ECHTE Marokkanen, ze gaan juist het zelfde te horen krijgen. Die bende waar we het hier over hebben dat zijn van die zandratten van ginder die ze in Marokko ook niet willen. Het echte schorem, basklas tot en met.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Ziekekas hij was ne marokkaan en hij kwam uit marokko d'r liet 'm dertien kind’ren achter en ‘n geit hier at 'm pistolees mè heps en kaas en choco en kreeg het wreed on z’ne lever na nen tijd hier warkten-hem 'n maand of acht in e fabrikske mor mè diê lever wier ‘m warkonbekwaam a ging in ziekekas en doe dal jare nikske na krijge z’hem nog mè giên stokken hier vandaan Ikke in ziekekas, ik hem me e goe leve in ziekeka, ziekaka, ziekakas ikke niks wârke, en toch mij centjes geve de ziekeka, ziekaka, ziekakas allah is groot, mor ziekekas is groter alleen nog hebbe ene grote wens hier nog wa blijf, en nog wa centjes poter dan ikke terug, en in marokko rijke mens ge zegt n�*, hoe kan zo'ne gast da blijve lappe die krij' toch ook wet is control en si en la awel n�* geef ik oe te graaie wa diê knappe on den doktoor zee as die vraagt: "eh bien, ca va " ay che ay e allelechaim ala acha ayem e doktore. . ah oui achalim achelochaomacha lalalachaim ... oh.. oui meniêr doktoor snapt daar natuurlijk gienen bal van, en geft van arremoei wèr zeve weke bij Ikke in ziekekas, ik hem me e goe leve in ziekeka, ziekaka, ziekakas ikke niks wârke, en toch mij centjes geve de ziekeka, ziekaka, ziekakas allah is groot, mor ziekekas is groter alleen nog hebbe ene grote wens hier nog wa blijf, en nog wa centjes poter dan ikke terug, en in marokko rijke mens en ieder jaar gaat hij 'n week of ietske langer t'rug nor marokko lak'nen deftige meneer a koopt wa geite bij en mokt ze vrouwke zwanger da's wèr al duuzend balle kindertoeslag meer en as ‘m t’rugkomt hee’t 'm wèr ‘n reis besproke 'n week nor Lourdes mè de ziekekas per trein daar vraagt ‘m in het marokkaans ons Ons-Lievrouwke dat ‘m nog lânk in Belgié ziek zou meuge zijn Ikke in ziekekas, ik hem me e goe leve in ziekeka, ziekaka, ziekakas ikke niks wârke, en toch mij centjes geve de ziekeka, ziekaka, ziekakas allah is groot, mor ziekekas is groter alleen nog hebbe ene grote wens hier nog wa blijf, en nog wa centjes poter dan ikke terug, en in marokko rijke mens |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Net met de lokale pittaboer gesproken.
En, raar maar waar, maar die kwam hier dus werkelijk vooral om informatie in te winnen over Russische ruimtevaartuigen.
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]()