![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Heb je al een vrouw verkeerd gepakt ? | |||
Nooit |
![]() ![]() ![]() |
21 | 33,33% |
Zelden |
![]() ![]() ![]() |
21 | 33,33% |
Regelmatig |
![]() ![]() ![]() |
21 | 33,33% |
Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In de homodraden komen de homo's steeds posten dat vele zoniet de meerderheid van de heterokoppels regelmatig anale seks hebben , voor mij een ondraaglijke gedachte , vandaar de vraag aan de vele of weinige hetero's alhier , hebben jullie dat al gedaan , en zo ja , regelmatig
![]() Uiteraard mogen de vrouwen alhier ook komen vertellen of ze al dan niet regelmatig op de verkeerde plaats gepakt worden , maar ik denk niet dat die oproep veel succes gaat kennen ![]()
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vanwaar uw obsessie met al wat met homo's en anaal te maken heeft?
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Ben je zeker dat het dat is? Per slot van rekening, waar het hart van vol is...
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En trouwens , alles wat afwijkt interesseert mij , een normale vriendin heb ik nog nooit gehad ![]()
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 3 september 2009 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Niet dat ik hem kan lezen , maar Raf is er ook al
![]()
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Er blijken zich hier nogal wat vetzakskes op dit forum te bevinden oftewel vermommen de homo's zich als hetero's en vinken " regelmatig " aan om nadien te zeggen , ziede wel
![]()
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mis de optie : "Ik heb geen vrouw"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij hebt toch die opblaasbare vriendin van je? Heeft die geen anale ingang?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nog nooit één gehad ook
![]()
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ik wil wel
Nu nog mogen e? ![]() Vanavond nog is proberen e. ![]()
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Hallo allemaal, I'm the new kid on the block!
Anale sex: 1 keer gehad. De juffrouw in kwestie vroeg er zelf om. Hoe dat voelt? Ja, voor de man is dat best wel lekker. Maar echt zoveel beter dan vaginaal vind ik het persoonlijk niet echt. Je voelt de binnenkant beter, de bijzondere structuur van de darmwand herinner ik me nog ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En dat is je eerste post alhier
![]() Dat belooft ![]()
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
|
![]() Daar is niks verkeerd aan!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mag ik deze kelk aan mij laten voorbij gaan....
![]() Wat's next? Fisten in mijn achterste door haar, om het ook eens te voelen? ![]() ![]() Call me old fashion.... Gebruiken waar het voor ontworpen is is voor mij meer dan voldoende. Laatst gewijzigd door lantjes : 3 september 2009 om 15:59. |
![]() |
![]() |