![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...landse_me.html
De ME is een eenheid die ingezet wordt tegen onder andere rellen. Wat vinden jullie hiervan? Zullen Nederlandse agenten voortaan ook harder gaan optreden bij rellen? Lees de reacties. Die zijn ook interessant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom lees ik 'nooit' een berichtje dat me de indruk geeft dat we in de toekomst minder een politiestaat zullen krijgen. Ook hardere slagen en langere stokken gaan ideeën niet tegenhouden indien die uitgaan van principes zoals vrijheid en rechtvaardigheid.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 30 september 2009 om 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Nee, zij willen van de hele samenleving een gevang maken. Hoe doe je dat zonder de mensen boos te maken ? Je importeert enkele miljoenen goor tuig , die in hun landen van afkomst door iedereen uitgebraakt worden, laat die los op de bevolking, en laat ze een jaar of 30 hun zin doen, vrijwel zonder enige tussenkomst, enkel af en toe wat nepstraffen voor de show. Daarna is die bevolking zo moegetergd dat ze rijp zijn voor een politiestaat, om eindelijk een beetje rust te hebben.
|
![]() |
![]() |