![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boerka uit of dopgeld kwijt
http://www.zita.be/nieuws/buitenland...eld-kwijt.html Velevinden doppen niet kunnen , ok , of welals tijdelijk , maar daar gaatniet om , ook niet welkgeloof !! Echter , wiedopt , maakt uit metwelke kleding ?? Kunnen zijzich beroepen discriminatie of is zever eersteklas ?? Of pure aandachtzoekerij ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Alsook 14 piercings uit of geen dop lees ik.
Wat is het volgende : geen bortsvergrooting = geen dop, geen neuscorrectie = geen dop "C&A verplicht werknemers maagring en gezichtscorrecties" |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |