|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  27 september 2009, 05:02 | #1 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 11 september 2007 Locatie: Killucan 
				 |  Wij zijn een familie 
				__________________ I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. | 
|   |   | 
|  27 september 2009, 08:42 | #2 | 
| Minister Geregistreerd:  3 augustus 2005 Locatie: bij de meisjes van Mokroje 
				 |   Ik wil geen één van jullie aan mijn tafel. En naar mijn erfenis kunnen jullie ook fluiten. | 
|   |   | 
|  27 september 2009, 08:47 | #3 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 21 januari 2007 Locatie: Vlaanderen 
				 |   Citaat: 
  'k Zal braaf zijn  
				__________________ PBL-RKT Undefeated Army Bietan Jarrai | |
|   |   | 
|  27 september 2009, 09:17 | #4 | 
				 |   En uit mijn wijnkelder blijven gij! Zelf geen kaartje voor mijn Nieuwjaar, maar dat komt wel voor gelijk welke kalenderheilige langs om mijn beste flesjes leeg te buizen. | 
|   |   | 
|  27 september 2009, 09:22 | #5 | |
				 |   Citaat: 
  Maar bedankt voor de uitnodiging  
|   |   | 
|  27 september 2009, 09:40 | #6 | 
				 |   Op het vorige familiefeest heeft één van jullie dronkaards tussen mijn geraniums gesch*ten.  Als ik de schuldige ooit betrap schiet ik zijn kont vol hagel. | 
|   |   | 
|  27 september 2009, 09:48 | #7 | |
				 |   Citaat: 

__________________ PBL-RKT Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 27 september 2009 om 09:49. | |
|   |   | 
|  27 september 2009, 09:53 | #8 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere 
				 |   Hier se. Onze zatte nonkel.   
				__________________ The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina | 
|   |   | 
|  27 september 2009, 09:54 | #9 | 
				 |   
				__________________ PBL-RKT Undefeated Army Bietan Jarrai | 
|   |   | 
|  27 september 2009, 09:59 | #10 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere 
				 |   
				__________________ The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina | 
|   |   | 
|  27 september 2009, 10:04 | #11 | 
				 |   Geen seks na het huwelijk   
				__________________ PBL-RKT Undefeated Army Bietan Jarrai | 
|   |   | 
|  27 september 2009, 10:08 | #12 | 
				 |   Wie was die tante die na één glas porto begon te bleiten? | 
|   |   | 
|  27 september 2009, 10:25 | #13 | |
				 |   Citaat: 

|   |   | 
|  27 september 2009, 10:58 | #14 | 
				 |   LOL   Ah juist! | 
|   |   | 
|  27 september 2009, 12:26 | #15 | |
| Provinciaal Gedeputeerde Geregistreerd: 13 maart 2009 
				 |   Citaat: 
 Je kunt je erfenis best naar mij laten overgaan.  Ik zal er goed voor zorgen, beter nog: ik zal ervoor zorgen dat het ongeschonden doorgaat nr de volgende generatie.  
				__________________ De welvaart en de beschaving van een maatschappij houdt op te bestaan vanaf het moment dat de Koningen verjaagd worden. Zie RUSLAND, CHINA, Roemenië, Cambodja, Iran, en nog zoveel andere landen. | |
|   |   | 
|  27 september 2009, 12:27 | #16 | |
				 |   Citaat: 
  Zó is hij!  
				__________________ De welvaart en de beschaving van een maatschappij houdt op te bestaan vanaf het moment dat de Koningen verjaagd worden. Zie RUSLAND, CHINA, Roemenië, Cambodja, Iran, en nog zoveel andere landen. | |
|   |   | 
|  27 september 2009, 12:28 | #17 | 
				 |   Ik was gedegouteerd door jullie gedrag!!  
				__________________ De welvaart en de beschaving van een maatschappij houdt op te bestaan vanaf het moment dat de Koningen verjaagd worden. Zie RUSLAND, CHINA, Roemenië, Cambodja, Iran, en nog zoveel andere landen. | 
|   |   | 
|  27 september 2009, 12:29 | #18 | 
				 |   Hier, onze suikertante!   
|   |   | 
|  27 september 2009, 12:31 | #19 | 
				 |   Nee dat kan niet want ik moet méérdere glazen poto binnenhebben eer ik, mjah, .......... de zelf strikt en streng opgestelde grenzen van mijn conventie's ga overschrijden.  
				__________________ De welvaart en de beschaving van een maatschappij houdt op te bestaan vanaf het moment dat de Koningen verjaagd worden. Zie RUSLAND, CHINA, Roemenië, Cambodja, Iran, en nog zoveel andere landen. | 
|   |   | 
|  27 september 2009, 12:31 | #20 | 
				 |   Ja ook j�*j ging je boekje te buiten!  
|   |   |