Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Ben je voor het volledig castreren van gehandicapten ?
Volledig voor 5 22,73%
Enkel chemisch , tijdelijk ( vb tijdens psychose ) 4 18,18%
Volledig tegen 13 59,09%
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 26 september 2009, 11:17   #1
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard Gehandicapten volledig castreren ?

In deze tijden van abortus pest en cholera zou je denken dat het percentage gehandicapten vlot zou afnemen.
Niets is minder waar , dat hokt samen in sociale en krottenwijken , debielen idioten en halfmongolen , dat kruipt op elkaar , wat eruit komt is nog meer gehandicapt etcetera .
Een gehandicapte kost algauw 1.000 euro , plegen ze nog wat idiote diefstallen , de kosten van hun medicatie , talloze verkeersongevallen die ze veroorzaken , permanent breuken omdat ze zoveel vallen , kortom , een gehandicapte in vrijheid kost de maatschappij duizenden euro per maand.
Gecolloceerd kosten ze tussen 5-10.000 euro per maand.
Generatie na generatie bollen ze achteruit , zijn de ouders halfmongolen , de kinderen zijn volledige mongolen , heeft het zin dat ze zich kunnen voortplanten.
Zag ik hier gisteren zo'n koppel uit de sociale wijk kruipen , hadden ze hun kind bij zich , kreupel tot en met met een pamper aan .
Na enige tijd was die pamper bruin , nog eventjes nadien kwam er een bruine brij uitkruipen zonder dat de ouders iets merkten
Heeft het leven van die mensen en hun nakomelingen nog zin ?
Oud 26 september 2009, 11:37   #2
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dat mensen met een achteruitstekend achterhoofd geen kinderen zouden mogen hebben. Dat zou namelijk primitief zijn en die kunnen hun instincten moeilijker controleren.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 11:37   #3
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

verbeter de wereld, begin bij jezelf
wanneer laat jij je castreren?
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 11:46   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
In deze tijden van abortus pest en cholera zou je denken dat het percentage gehandicapten vlot zou afnemen.
Niets is minder waar , dat hokt samen in sociale en krottenwijken , debielen idioten en halfmongolen , dat kruipt op elkaar , wat eruit komt is nog meer gehandicapt etcetera .
Een gehandicapte kost algauw 1.000 euro , plegen ze nog wat idiote diefstallen , de kosten van hun medicatie , talloze verkeersongevallen die ze veroorzaken , permanent breuken omdat ze zoveel vallen , kortom , een gehandicapte in vrijheid kost de maatschappij duizenden euro per maand.
Generatie na generatie bollen ze achteruit , zijn de ouders halfmongolen , de kinderen zijn volledige mongolen , heeft het zin dat ze zich kunnen voortplanten.
Zag ik hier gisteren zo'n koppel uit de sociale wijk kruipen , hadden ze hun kind bij zich , kreupel tot en met met een pamper aan .
Na enige tijd was die pamper bruin , nog eventjes nadien kwam er een bruine brij uitkruipen zonder dat de ouders iets merkten
Sla al maar op de vlucht, want ik heb vernomen dat ook verstandelijk/sosiaal gehandikapten onder die afsnij-regeling gaan vallen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 11:48   #5
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Sla al maar op de vlucht, want ik heb vernomen dat ook verstandelijk/sosiaal gehandikapten onder die afsnij-regeling gaan vallen.
Ik kan mij nog altijd tussen mijn broertjes verschansen in de asociale mongolenwijk
Oud 26 september 2009, 12:15   #6
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

na verloop van tijd gaan die gedrochten wel verhuizen onder de grond en leven in rioolpijpen en half-ondergelopen kelders.
Oud 26 september 2009, 12:16   #7
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Wat een ziek topic.
Ik hoop dat je je eerste post niet meent, en slechts op zoek bent naar aandacht.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 12:20   #8
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Wat een ziek topic.
Ik hoop dat je je eerste post niet meent, en slechts op zoek bent naar aandacht.
Allez nu, dat zou toch tof zijn als die dat echt meent? Kunnen we hem/haar lekker uitgebreid ziek in het hoofd noemen.
Oud 26 september 2009, 12:25   #9
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Ik ben altijd pro geweest. Maar mijn definitie van degradant verschilt sterk van die van de topicstarter. Meer zelfs: de topicstarter zal helemaal niet blij zijn met mijn definitie.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 12:27   #10
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Allez nu, dat zou toch tof zijn als die dat echt meent? Kunnen we hem/haar lekker uitgebreid ziek in het hoofd noemen.
Met een naam als 'the syndrome' is dat niet moeilijk
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 12:31   #11
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Ik ben altijd pro geweest. Maar mijn definitie van degradant verschilt sterk van die van de topicstarter. Meer zelfs: de topicstarter zal helemaal niet blij zijn met mijn definitie.
Geef uw definitie eens...
Oud 26 september 2009, 12:37   #12
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Geef uw definitie eens...
Ik kan een illustratie geven: zie topicstarter.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 12:37   #13
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U stelt het heel cru en met weinig respect voor uw medemensen maar ergens begrijp ik wel waar dit vandaan komt.
U hebt gisteren iets gezien wat u deed walgen en ik kan me voorstellen dat u niet bepaald vrolijke gedachten had op dat moment. Blijkbaar wonen er nogal wat gehandicapten bij u in de buurt zodat u regelmatig met de neus op de minder prettige kanten van hun leven wordt gedrukt.
Bij mij in de buurt woonde ook zo'n stel, jarenlang zag ik ze op de bus als ik ging werken, die hebben samen 2 kinderen gekregen. Waren de ouders licht achterlijk, de kinderen waren volledig debiel. Jaren later zag ik de vader weer wekelijks op de bus met de kinderen (de moeder zag ik niet meer), ik denk dat de kinderen in een instelling verbleven en dat hij ze op vrijdag ging afhalen. Hun aanwezigheid was niet altijd aangenaam, een oudere dame wees het oudste kind eens terecht omdat het altijd het jongere aan het pesten tot dit huilde van ellende, iedereen ergerde zich aan dat pesten. Ik herinner me dat ik zelf ooit ben rechtgestaan en naar de achterzijde van de bus gegaan toen één van de kinderen naast me kwam zitten. De stank was niet te harden. Ze hadden trouwens altijd voldoende plaats zelfs op een bomvolle bus.
Het probleem is dat er zoiets bestaat als een natuurlijke selectie en die wordt tegenwoordig aan alle kanten tegengewerkt. Het leven is heilig, maar in onze maatschappij wordt het aanbeden als een afgod. Mensen mogen niet meer sterven, zwaar-gehandicapten, zieken, ouderen worden zolang mogelijk in leven gehouden met allerlei kunstmatige middelen, geen mens die begrijpt waar het allemaal goed voor is. Natuurlijke miskramen worden met alle macht tegengehouden.
Ik heb zelf ook wel met gehandicapten omgegaan en de laatste tijd kom ik veel in een rusthuis, dus over bejaarden weet ik ook wel wat. Ik denk er niet over om ze allemaal zomaar een spuitje te geven, en hop, gedaan met het probleem. Maar mensen die lijden, moeten in vrede kunnen gaan.
En mensen die hoogstwaarschijnlijk kinderen zullen voortbrengen die ook zullen lijden, tja, die mensen kunnen beter gesteriliseerd worden. Miserie genoeg op de wereld ...
Oud 26 september 2009, 12:58   #14
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

The Syndrome, Uw vraagstelling is zo simplistisch dat ik vermoed dat Uw bevattingvermogen gelijk staat aan dat van de beste supercomputer.
Of dat U denkt dat iedereen op het forum het IQ equivalent heeft van een zonnebloem.(wat U een serieus geval van hoogheidswaanzin maakt)

1) er zijn verschillende "types" mensen, mannen en vrouwen om te beginnen.
2) er zijn evenveel "mindervaliden" als er mensen zijn, want iedereen heeft wel een zwak punt.
3) er zijn belangrijke verschillen in oorzaak van "invalidering". Ziekte, ongeval en genetisch.(en dat laatste kan ook een reden vinden in de beide andere situaties)

Voor gehandicapten die door de natuur genetisch benadeeld zijn, is een simpele sterlisatie voldoende. Zelfs de Nazi gingen zo ver niet, die liquideerden hun ongewensten.
En dan nog niet voor allemaal. Diegenen die geestelijk volledig in orde zijn, zouden die keuze zelf mogen maken, maar mogen dan ook volledig verantwoordelijk gesteld worden voor hun nageslachts medische kosten.

************************************************** *
Waarom zou U hele stukken van mannen af gaan hakken? Dat deden ze zelfs niet in Denemarken tijdens de hoogdagen van hun eugenetica programma.

Hoe gaat U de emancipatie dan vervolledigen? Het weghalen van de baarmoeder en eierstokken? Of gaat U nog liever een stapje verder, en daarbovenop nog eens een volledige besnijdenis?
Oud 26 september 2009, 14:05   #15
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Het is gewoon een idioot die wat aandacht wil. Negeren is de beste en meest effectieve oplossing.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 14:06   #16
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik heb zelf ook wel met gehandicapten omgegaan en de laatste tijd kom ik veel in een rusthuis, dus over bejaarden weet ik ook wel wat. Ik denk er niet over om ze allemaal zomaar een spuitje te geven, en hop, gedaan met het probleem. Maar mensen die lijden, moeten in vrede kunnen gaan.
En mensen die hoogstwaarschijnlijk kinderen zullen voortbrengen die ook zullen lijden, tja, die mensen kunnen beter gesteriliseerd worden. Miserie genoeg op de wereld ...
Daar zegt ge zowat , vele gehandicapten verwijten hun ouders dat ze hen gemaakt hebben .
Voor alle duidelijkheid , ik heb het enkel over mentaal gehandicapten die ook steeds fysieke tekortkomingen hebben.
Mensen die enkel fysiek gehandicapt zijn kunnen de samenleving iets bijbrengen en een vruchtbaar leven leiden.
Wat mentaal gehandicapten betreft durf ik hen erven te beschuldigen egoistisch te zijn , ze weten dat ze voor overlast zorgen , ze weten dat ze hun defecte genen gaan doorgeven en toch planten ze zich voort als de konijnen , niet zelden groeien die gezinnen uit tot echte roedels .
Onlangs hadden we hier een paringsgeval tussen een halve mongool en een schele matrak , hun kind is een schele mongool dat om de haverklap in het ziekenhuis ligt , als dat wezen blijft leven gaat het de samenleving honderdduizenden tot meer dan een miljoen euro kosten , kan dat geld niet aan nutterige dingen besteedt worden ?
De reden dat ze kinderen willen ligt voor de hand , ze willen aanvaardt worden zoals iedereen , gezinnen met kinderen worden als ze in nood zitten meteen geholpen , ze raken vlugger aan een sociale woning etcetera.
De overlast en kosten laten ze aan de samenleving over.
Zo woont hier een alcoholist met 4 defecte kinderen , gaat op het eind van de maand bij het ocmw bleiten , mijn vrouw en kinderen hebben geen eten , krijgt hij nog eens 50 euro die hij dezelfde dag opdoet .
Oud 26 september 2009, 14:06   #17
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Het is gewoon een idioot die wat aandacht wil. Negeren is de beste en meest effectieve oplossing.
Had ik nooit durven denken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 14:11   #18
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Zou je Stephen Hawking een spuitje geven ?
Oud 26 september 2009, 14:15   #19
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Zou je Stephen Hawking een spuitje geven ?
Lees mijn vorige post , mensen met enkel een fysieke handicap kunnen een vruchtbaar leven leiden.
Het zooitje dat mentaal gehandicapt is buit hun handicap niet zelden uit.
Het leven van dergelijke mensen en hun nakomelingen leidt tot niets .
Oud 26 september 2009, 14:18   #20
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het zooitje dat mentaal gehandicapt is buit hun handicap niet zelden uit.
De vuile profiteurs!
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be