![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ben naar een beter politiek forum gegaan.
kunnen jullie vragen aan de locale forumhomo hier om mij met rust te laten op dat forum? Dan blijf ik hier weg. Beloofd!!!!! Maar voorwaarde is dat dat kinderol mij niet langer stalkt op deze site bvb Daaaaag!! |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enne blijf daar maar mijn beste, Uw gejank hier zijn we al kotsbeu... Tot nooit meer dus... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Citaat: Gecamonder schreef: Ah, weer een banneling van politics.be Citaat: floppy schreef:Inderdaad! Ik moet wel toegeven dat ik het daar zelf verkorven heb. http://www.politicsinfo.net/viewtopic.php?f=7&t=52525
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie ik, nou mooi niet mijn beste, voor zulke zielige figuren zoals U doe ik nog geeneens de moeite om te rapporteren....
U bent de tijd die ik daarvoor moet insteken vooralzeker niet waard.... De groeten mijn beste banneling....doei,doei ,doei........ |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() die is weer weg
![]() wat een forumtrol