![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vrijdagnacht gehoord op BBC radio, maar met een half oor maar
Het schijnt te kunnen met een labo van pakweg een paar duizend $. Zelf gezellig thuis experimenteren met genetisch materiaal. Niet binnen een of andere software omgeving dus. Maar echt. Bvb bananegeur-gen in erwten doen. Weet iemand daar iets meer over ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Hmm.. interessant..
THC-producerende geraniums ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan zo'n interventie-team dat een paar geweerlopen tegen je neus zet. "Heel traag opstaan met je handen achter je hoofd en toon ons uw sneeuwklokjes!"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Gel-electroforese is spotgoedkoop.
Ik vraag me wel af hoe legaal zoiets zal zijn. Er zijn Europese richtlijnen betreffende de minimumafstand van commerciële plantages om kruiscontaminatie te voorkomen. En er zijn reguleringen op de aanschaf en het gebruik van mutagene stoffen. Hier meer info: http://www.msnbc.msn.com/id/28390773/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Jaja ventje vertel dat maar tegen de onderzoeksrechter. Kom..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo lang die walen met hun tractoren maar van de ring blijven. Daar kan ik nogal prikkelbaar van worden.
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik probeer gewoon zoveel mogelijk vrouwen uit. Heb al wel wat pagadders hier en daar en begin dan ook een gedacht te krijgen welk type vrouw het geschikst is voor mijn genen. Binnenkort word ik 45 en dan ga ik me eens binden en er aan beginnen onder eigen naam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Insuline wordt geproduceerd via recombinant DNA technologie (= echte genen die naar een ander organisme worden overgezet).
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() BBC had het hierover denk ik ...
http://www.boston.com/news/science/a...tic_sleuthing/ Sleuthing, ja. Knutselen, nee ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 28 september 2009 om 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus ... Genetisch materiaal van Duvel in het leidingwater kappen en den douche gaan leegbuizen hoort tegenwoordig ook al tot de mogelijkheden ???
![]() Of bezie ik de experimenten fout ??? ![]() |
![]() |
![]() |