![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: is er een nieuwe burgeroorlog op komst? | |||
ik vrees dat het noodzakelijk word |
![]() ![]() ![]() |
6 | 26,09% |
zo ver is het nog lang niet maar sluit het in de toekomst niet uit |
![]() ![]() ![]() |
8 | 34,78% |
er komt nooit nog een oorlog in België |
![]() ![]() ![]() |
7 | 30,43% |
ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
4 | 17,39% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Gezien de nieuwe huidige (en zoveelste) golf van geweld door allochtone jongeren in molenbeek, de beloningen die de illegalen in dit land opnieuw staat te wachten en de daarop volgende toestroom van nog eens naar raming 350.000 meer goudzoekers uit het buitenland wordt het niet eens tijd om orde op zaken te stellen?
Ik wil maar zeggen dat hoe rechtser het Belgische volk stemt bij elke volgende verkiezing, hoe linkser de regeringen en hun beslissingen worden. Zijn er in het lange verleden niet al burgeroorlogen uitgevochten tegen deze manier van uitbuiting? Ik bedoel niet alleen in België maar over de gehele wereld gezien. Ik vraag mij af wanneer de ogen van het Belgische volk zullen open gaan? Ik vrees echter dat het al veel te laat is om de schade nog te beperken. Ik als echte Vlaming denk er steeds meer aan om zelf dit land te laten voor wat het is en te vertrekken naar betere oorden want geloof mij, ze bestaan echt. Ik vraag mij steeds meer af of het niet eens tijd word om opnieuw te gaan denken aan een opstand, een revolutie zonder weerga, opnieuw de wapens opnemen en ons eigen goed verdedigen. Als de regering maar laat gedijen, zelfs gedoogd dat het erger word en het leger niets onderneemt dan denk ik echt dat het tijd word dat het volk zelf moet reageren. Hoe denken jullie daar zelf over? Vinden jullie een burgeroorlog te ver gezocht of hoog tijd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() schooltje is gedaan en hier hebben we het ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2) Linkse regering? Waar zie jij een linkse regering? Een regering die het Lissabonverdrag door onze strot ramt, een regering die met het imperialisme meevecht in Afghanistan, dat de notioneleintrestaftrek laat verderbestaan, dat wél geld vindt om de banken te redden, maar geen geld heeft voor sociale woningen, dat de NMBS privatiseert etc etc, dat is een zeer neoliberale rechtse regering.
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2.Neem uw dromen niet voor werkelijkheid hé.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Geloof maar niet dat die 350.000 hier al zitten!! Er staan er velen klaar in hun thuisland , zelfs met bewijzen dat ze hier al 5 jaar verblijven, de vervalsers hebben hun handen vol om "bewijzen" op te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Je hebt gelijk in verband met "Belgische volk" dus als je ziet staan: "Belgische" lees dan aub Vlamingen, sorry voor mijn vergissing in deze
Verder zou ik even mezelf iets meer willen toelichten, Ik ben namelijk Ambtenaar bij Binnenlandse Zaken Dienst Vreemdelingenzaken Ik zit dus dagelijks in de realiteit betreffende deze problematiek en materie Vandaar mijn overduidelijke politieke keuze die hier nu niet ter discussie staat Een raming van de illegalen die hier al zitten betreft tussen de 50.000 en 100.000 die een dossier voor regularisatie zullen indienen. “Regeringsbronnen verwachten tussen 20.000 en 50.000 dossiers. Maar die schatting noemt de man van Vreemdelingenzaken “belachelijk laag”: “Wat niemand lijkt te beseffen, is dat er achter de meeste dossiers meer dan één persoon schuilgaat. En dat er na de regularisatie doorgaans nog volgmigratie is van andere familieleden. Finaal gaat het dus om een veelvoud van wat de regering de mensen voorspiegelt.” De ambtenaar van Vreemdelingenzaken haalt zwaar uit naar Van Rompuy en co.: “De regering wil dit niet gezegd hebben, maar het gaat hier om een collectieve regularisatie, met criteria die zo breed zijn opgesteld en achterpoorten die zo wijd openstaan dat bijna iedereen welkom is. Daar is in Vlaanderen geen draagvlak voor. CD&V en VLD beseffen de draagwijdte niet van wat ze hebben goedgekeurd onder druk van PS en CdH.”” *Bron website Vlaams Belang* Na verrekening van alle factoren kom je dus al gauw uit op een optelsommetje van 350.000+ nieuwkomers en rijst de vraag inderdaad of “België” lees opnieuw Vlaanderen daar wel geld voor heeft als je weet dat in de huidige situatie elke Vlaming al jaarlijks 2 legale vreemdelingen onderhoud dus zonder rekening te houden met de nu al hier verblijvende illegalen en de illegalen die nog in aantocht zijn. Maar mijn oorspronkelijke vraag gaat hem niet zozeer over de fouten van onze regering, het gaat hem over het feit of we niet eens aan onze regering moeten laten zien dat het nu genoeg is geweest en dat we niet meer over onszelf heen willen laten lopen, wordt het niet eens tijd dat we onze tanden laten zien en eens heftig op tafel kloppen? Laatst gewijzigd door VBDefender : 19 september 2009 om 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Daarnaast zou u ook weleens onder uw initiële nick mogen posten. Kwestie van alles duidelijk te houden.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 19 september 2009 om 09:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Mijn welgemeend excuus maar ik begrijp niet goed wat je hiermee bedoeld, je moet weten dat dit de eerste keer is dat ik mijzelf virtueel vertoef in zo’n forum als deze en nog niet goed weet hoe alles precies in zijn werk gaat maar sta open voor suggesties en inlichtingen omtrent deze. Alvast bedankt voor je reactie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het 'wilde' kapitalisme heeft als uiterste consequentie de totale oorlog van allen tegen allen.
'Getemde' varianten van dat kapitalisme kunnen het ons in het beste geval mogelijk maken de schade iet of wat te beperken, maar schade komt er sowieso. Het zal er dus op aankomen bijtijds een totaal ander beschavingsmodel te scheppen en te verspreiden. Eén 'element' dat ons op weg zou kunnen helpen: http://en.wikipedia.org/wiki/Permaculture
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dat 'eens heftig op tafel kloppen' betreft: dat zal niet voldoende zijn om indruk op onze regering te maken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe het ook zij: welkom, mvg, Andy
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 19 september 2009 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() En goed geluisterd naar de meester?
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die 350.000 was een berekening van het uiteindelijk effect dat onstaat door de golf van stammen-herenigingen die plaatsvinden na de regularisatie van de +/- 100.000 illegalen die in aanmerking komen. Het is natuurlijk niet uit te sluiten dat er zich naast die 100.000 "mensen zonder papieren" die over de nodige "papieren" beschikken om in aanmerking te komen (of geld genoeg hebben om die "papieren" die daarvoor nodig zijn te laten fabriceren), er nog een 250.000 illegalen in dit land rondlopen die niet in aanmerking komen, of liever niet boven water komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() Het lijkt mij overduidelijk dat de linkse partijen in dit land steeds meer “linkse” stemmen moeten gaan zoeken bij de vreemdelingen en als ze daardoor 350.000 “nieuwe” stemmen moeten legaliseren dan doen ze dat maar in tegenstelling van wat de Vlaming wil, alles om de rechtse gang van eigen volk steeds meer te counteren. En maar verschieten dat bij de volgende verkiezingen nog meer (al dan niet verdeeld) op rechtse partijen wordt gestemd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Vreemdeling
|
![]() misschien een gekke gedachte maar waarom niet eigenlijk? ik voel mij al hele tijd niet meer thuis in eigen huis maar ik zou het echt geen goudzoeken noemen in mijn geval, ik zie het eerder het ergste ontvluchten, het is dat of terugvechten mja zoals bij een staking op de fabriek, als je alleen staakt krijg je een C4 hé, om echt effect te hebben moet je allemaal aan het zelfde eind trekken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Wat is dat toch met die Vlaams Blangers en hun preoccupatie met burgeroorlog/incivisme/... ?
Als ik hun boegbeeld hier in Gent, Cis Kebab, tegenkom, is dat wel het allerlaatste dat ik hem zie doen. Het is een wonder dat hij zijn eigen schoenveters kan strikken. (Of zou hij daar een negertje voor hebben ?)
Dom zijn is duur, en oliedom zijn olieduur. Laatst gewijzigd door nihao : 29 september 2009 om 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |