![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik weet het, de moderatie zou zich beter stilaan "Kremlin" gaan noemen, maar nu ik hier toch weg ben: waarom is een lid als Raf hier onaantastbaar? Is hij de eigenaar van dit forum of zo? Sponsort hij dit alles? Heeft hij een relatie met een moderator?
sorry als deze vragen nonsens lijken, maar mij lijkt het gedrag van de moderatie ook nonsens. Hele topics verwijderen, censureren,.... zonder één woordje uitleg. Het e-mail adres waar Pieter Van Doorne het over heeft, werkt niet. En als het werkt, worden mails niet beantwoord. Van Skoebidoe bvb, mijn broer, hebben jullie nooit beantwoord. Nochtans was zijn verbanning onrechtmatig. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Steve_M : 27 september 2009 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Trap het gewoon af?
ge hebt hier niets meer te zoeken. dan kan hij u ook niet kraken
#5 |
Coördinator
|
![]() Niemand is onaantastbaar, ten bewijze: ook Raf heeft al meerdere tijdelijke bans gekregen...
Wat die mail betreft, die is inderdaad niet beantwoord omdat we geen geloof hechten aan een dergelijk verhaal en we de tijd mankeren om veel tijd te besteden aan heen en weer mailen met mensen die niet te overtuigen zijn van hun fout. |
![]() |