![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Zal onze geduchte staatsveiligheid ook hier de nummerplaten van de bezoekers komen noteren?
http://www.roadrunnerrecords.com/bla...sitemID=100567 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Flanders Expo zou dat gemakkelijker zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Er moet dringend een einde komen aan dat hysterisch gedoe.
Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() Laten we maar hopen dat vorst groot genoeg, is voor lemmy zijn wrat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Het is te hopen dat het CGKR het concert niet laat verbieden want ik heb al kaarten gekocht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]()
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat is er nu weer mis met Mötorhead?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Wat is het probleem misschien, ben even niet mee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Present!
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn achting voor Motörhead is een beetje gestegen. Dat neemt niet weg dat ik aan 'hard rock' en 'metal' nog steeds meer dan één broertje dood heb.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat komt omdat u waarschijnlijk nog nooit goed geluisterd hebt. Net zoals veel mensen klassieke muziek niet kunnen pruimen, tot ze eens -door meestal door een derde- geïntroduceerd worden. Ik kan u zeggen dat metal dikwijls -niet alles natuurlijk-, onder de ruige klank, knap geconstrueerd is, soms even knap gecomponeerd al chique klassieke stukken en sommigen hebben zelfs nog iets zinnigs te zeggen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 1 oktober 2009 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Dit heeft niets te maken met persoonlijke smaak, maar het overgrote deel van metal en aanverwante is in vergelijking met klassieke muziek eigenlijk heel simpel (simpel is niet gelijk aan slecht evenwel). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De beste gitaristen en drummers wereldwijd vindt je in Jazz en Metal. Om een paar van de beste gitaristen te noemen: Yngwie Malmsteen, Steve Vai, John Petrucci, Jimmy Page, Joe Satriani, Yngwie Malmsteen http://www.youtube.com/watch?v=aS_IYe5JTZ4
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 1 oktober 2009 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de 'founding fathers' vind ik Jimi Hendrix ook interessant, maar ik verkies toch zijn minder baldadige exploten. Overigens vind ik veel klassieke muziek ook niet zo boeiend. Het is een kwestie van smaak, hé, en ik ben nogal een moeilijke wat dat betreft.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() bestaan die mannen nog van Moterhead???
Dat is prachtig!!!!!! In de tijd dat ik nog lang haar had en geen buik ,dweepte ik met een stuk vinyl van hun live lp " No Sleep 'Til Hammersmith". Als ik me niet vergis, is Motorhead ( machine head ) de naam van de lp van Deep Purple waar "smoke on te water " op stond. Ik moet dringend eens op zolder en al die lp's naar beneden halen. O.a ook die van Iron Maiden " the number of the beast" ook eens het stof afblazen. gelukkig heb ik al de laatste jaren Rammstein op CD ( dank u wel lieve dochters). Wat heeft de staatsveiligheid met dat alles te maken? In zou liever op optreden staan van Motorhead en 's avonds allen wandelen in de buurt van Brussel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Een klassiek gitarist als bv. Segovia of Orekhov zul je niet heel snel aantreffen in de lijstjes, omdat deze minder tot de verbeelding spreken dan bovenvermelde gitaristen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij hoort wat mij betreft wel tot de top-vijf vd beste rock-gitaristen (J.Hendrix, E.Clapton, J.Page, R.Gallagher en P.Townshend). Qua "klassieke" (zeg maar "niet rock'n roll) gitaristen ga ik voor Al di Meola, Paco di Lucia en Leo Kottke.
Laatst gewijzigd door Pietje : 2 oktober 2009 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gitaristen? Twee woorden, Randy Rhoads!
Draad gewonnen. Start maar een nieuwe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet het wel zelf zeggen.