![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Door met de volumeknop te dreigen
riskeert Jan Peumans heibel te krijgen. Want hoe hij 't ook doet het vraagt heel veel moed om advocaten te doen zwijgen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor alle duidelijkheid: deze beperkte spreektijd geldt voor het wekelijkse aktualiteitendebat in het Vlaams parlement.
Dit debat wordt direkt life rechtstreeks uitgezonden (behalve de echt interessante stukken, want joernaliste De Win of zoiets snapt er geen fluit van en moet dan altijd beginnen met de meest stomme gesprekken met de politiekers ... ze neemt dan ook altijd afscheid van die mensen na dat gesprek met de woorden "ik ga u laten gaan", net alsof ze onderzoeksrechter is ..... maar swat, ik dwaal af.) Aangezien er een rechtstreekse uitzending is, beginnen de politiekers langdradig te worden en denken grappig te moeten zijn. Show verkopen om lang in beeld te blijven. Hetzelfde fenomeen doet zich natuurlijk voor in de kamer, maar de donderdag dan. (telkens in de namiddag, een werkende mens kan niet naar die programma's kijken .. ik weet niet of er herhalingen zijn .. bla bla ...) Eigenlijk zou er veel meer opgenomen moeten worden in de parlementen. Misschien met webcams enz.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 29 september 2009 om 15:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat zou geen slecht idee zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het wel grappig wanneer Peumans met die volumeknop begint te spelen.
Ik zou ook niet aan de verleiding kunnen weerstaan. Eigenlijk zouden we hem nog wat extra speelgoed ter beschikking moeten stellen, om te beginnen een wah-wah-pedaal en een echo-box. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En een vocalizer : dan kunnen ze hun interventie meerstemmig zingen. Jaja, u schrikt er van, maar ik ben niet helemaal onbekend met dat soort audio-dinges. Anderzijds vind ik twee volle minuten spreektijd wel wat veel voor mensen die weinig of niets te zeggen (of te zingen) hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Mee eens. Onze drie grote buren, Frankrijk, Duitsland en het VK, hebben allemaal zo'n zender, er is geen enkele reden waarom wij zouden achterblijven.
![]() ![]() Edit: net opgezocht en zelfs Luxemburg blijkt zo'n zender te hebben!
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 29 september 2009 om 19:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() D�*�*r moet inderdaad nog iets op worden gevonden. Spreektijd per seconde te koop aanbieden zal het probleem niet van de baan krijgen, vrees ik. Zou ik op m'n collega's kiezers durven rekenen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |