![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Staatssecretaris
|
vrede,
Citaat:
we're queer takbeer ik dank god voor de vooruitgang die onze zusters en broeders in turkije hebben mogen boeken. als Hij het wil zal homofobie weldra verslagen worden in de hele wereld. allahu akbar. vrede, redwasp
|
|
|
|
#3 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Ik blijf het toch een eigenaardig fenomeen vinden. Een eigen gay pride parade organiseren en meelopen om daarna te eisen om homoseksualiteit tot de norm op te nemen.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Zolang ze niet op je hoofd staan te kontn..ken begrijp ik niet wat het probleem is. Kan je mij dat uitleggen aub. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 17 september 2009 om 14:41. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Weet je lieverd, ik denk dat de Turken ons in dit soort zaken allang zijn voorbij gestreefd. Ik kan mij geen Hollandse Bülent Ersoy voorstellen. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Oei, neen. Ik denk niet dat ik dat aan jou kan uitleggen.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Banneling
|
[An African Turkish soldier of the Ottoman Empire] http://www.blackvoices.com/boards/en...302/message/18 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Banneling
|
![]() [Gay Iraqi's?] http://gaymiddleeast.blogspot.com/20...1_archive.html Niet bang zijn, ik bijt niet, en je bent net als de andere echte kerels hier, lekker anoniem! Laat mij dit proberen te visualiseren: je bent een goed mens, je hebt een heerlijk en succesvol bestaan, je hebt een partner die vreselijk van je houdt, je hebt lieve kinderen die de hele dag spelen in de zon, en je familie draagt je op handen; maar je gunt de rest van de mensheid niet datzelfde geluk. Waarom niet? kan het dat jij niet hebt wat zij wel hebben. Is het de vrijheid van anderen die je zo hindert? Of twijfel je aan je eigen geaardheid? Zijn dat wapens in je avatar? Phallus symbolen om te compenseren? Is het de reden waarom je Marokkanen haat? Denk je dat zij geen problemen hebben, dat het leven geen dagelijkse strijd voor hen is, dat zij nooit ziek worden of in schulden geraken; kortom dat zij en homo's gewone mensen zijn? Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 17 september 2009 om 15:00. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Banneling
|
![]() Leuk! |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Allahu kakbar.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Niet dat ik het op prijs stel dat iedereen alles moet etaleren, maar het moet wel kunnen hè. Als ik geen hetero- of homoparades wil zien, ga ik toch lekker in de natuur wandelen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
btw Turkije ligt in Azië ( grotendeels ) |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Wel lieverd, je staat op een vreselijk hatelijk forum. Misschien kan je dus nu WEL iets zeggen over Marokkanen want wie zwijgt stemt toe...Maar echt waar, wat voor bezwaar speelt er bij jou tegen gay's? Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 19 september 2009 om 14:13. |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() ![]() [Oil wrestlers, Edirne, Turkey] Hou mijn draden in de gaten, dan leer je nog wat! Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 19 september 2009 om 14:18. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Parlementsvoorzitter
|
De gay parade in Belgrado die voor morgen gepland was gaat niet door
|
|
|
#18 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ik heb geen bezwaar tegen homoseksuelen als persoon, maar wel tegen homoseksualiteit als zijnde normaal. Het is abnormaal, wat de parades zelf in de verf zetten. In 's Gravenwezel hebben ze net nog een rusthuis voor helobi's geplaatst. Vanwaar die drang naar afzondering? |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er was duidelijk nood aan dat soort zaken wegens het alsnog ontbreken van een holebibeleid ( om maar te zwijgen over regelrechte uitsluiting ) bij de bestaande rusthuizen. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Lokaal Raadslid
|
Ik heb nooit die ostentatieve zooi begrepen.
The internal struggle of self-overcoming must in turn also be matched by an external struggle with the forces of the age on an immediate and pratical level. Laatst gewijzigd door KaliYuga : 21 september 2009 om 01:04. |
|
|
|