![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Overvallen door een vroege verkiezingsdatum zit menige kleine politieke partij in moeilijkheden - help deze mensen en bewijs jezelf dat we nog altijd in een democratie leven :
Ben jij het politieke circus in de Wetstraat ook beu? Groot gelijk. We zitten in de ergste economische crisis sinds 100 jaar. Dit jaar staan ons 65.000 nieuwe ontslagen te wachten en de regering permitteert zich een crisis over BHV. Onverantwoord. Op 13 juni - of op 20 juni - zijn er nieuwe verkiezingen. Wellicht weten we pas donderdag op welke dag ze precies plaatsvinden. We vragen graag nu al jouw stem: stem tégen het politieke circus en vóór de PVDA. Maar we hebben eerst jouw hulp hard nodig. Om te mogen deelnemen aan de verkiezingen moeten wij op één week tijd 10.000 handtekeningen inzamelen, de zogenaamde ‘peters’. Een totaal ondemocratische maatregel die de andere partijen niet moeten toepassen. Maar met jouw hulp krijgen we die 10.000 handtekeningen zeker bijeen. Wil jij ook tekenen? Vul dan aub de peterformulieren in. Aangezien we nog niet definitief weten of de verkiezingen plaatsvinden op 13 juni of 20 juni vragen we jou om ze allebei in te vullen. Het is belangrijk dat we de formulieren ten laatste op zaterdag 8 mei in de bus krijgen! Tom De Meester initiatiefnemer * Het formulier voor 13 juni vind je hier * Het formulier voor 20 juni vind je hier * Overzicht van de PVDA contactadressen P.S. Wil je zelf ook nog extra handtekeningen ophalen? Graag! Kopieer het formulier dan en bezorg ze snel terug. Wie de PVDA+ en PTB+ kandidatenlijsten nog niet kon inkijken, kan een copie verkrijgen door een mail te sturen naar [email protected] of te bellen naar 02/50 40 112.
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Bedankt om dit te vermelden. Ik ga meteen aan de slag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sorry, zoals ik al gezegd heb teken ik niet voor Belgisch-nationalistische partijen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Begrijpend lezen?
Ik heb in de quote van de poster een woordje in het vetjes geplaatst. Mss nog eens proberen.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Het zou eigenlijk goed zijn mochten ze meedoen, dat is dan 0.05 procent minder voor de SPa
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ja, de regering bestaat uit een meerderheid van franstalige partijen, maar voor zover ik weet heeft die regering nog niets met de PVDA/PTB te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Je kan ook proberen een handtekening van andere politieke partijen proberen te krijgen. Ik geloof dat LDD ook zo gestart is.
Anderzijds vind ik dat iedereen recht heeft om op te komen en mee te doen aan verkiezingen. Daarom zal ik wel de formulieren invullen en opsturen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PS, als je niet in staat bent op de normale weg 10.000 handtekeningen te bekomen zit je toch echt met een ideologisch probleem dacht ik? Laatst gewijzigd door giserke : 5 mei 2010 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik teken niet voor hypernationalistische partijen als de PVDA.
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand die een beetje de democratie genegen is, laat iedereen een kans deel te nemen aan de verkiezingen. Zelfs al is het een tegenstrever. Laatst gewijzigd door giserke : 5 mei 2010 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 5 mei 2010 om 12:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() De PVDA is de eerste om de keel rood te schreeuwen dat extremistische partijen moeten geweerd worden uit de politiek, in naam van de democratie.
en nu zitten ze te schreeuwen dat ze zelf waarschijnlijk niet gaan kunnen meedoen als zijnde ondemocratisch... In hun eigen ideologie is dit net een overwinning van de vrijheid, want voor een krankzinnige visie op staatsinstellingen �* la Pol Pot of Stalin bij je bij hen aan het juiste adres. Nee nee... skip maar eens een keertje, kwestie dat ze hun eigen concept van democratie eens aan de lijven kunnen ondervinden. Hun modelstaten zoals de Junta in Myanmar doen net hetzelfde