![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Beste forummers,
Een overgroot, als niet absoluut deel van alle vrouwen die ik reeds heb ontmoet heeft haar gewicht als standaardonderwerp om over te denken. Zorgen over gewicht zijn blijkbaar even alledaags als zorgen over school, werk of andere reele zaken. Het paradoxale is, dat op enkele verdwaalden na, geen enkele man vindt dat het schoonheidsideaal nagestreefd door die vrouwen aantrekkelijk is. Integendeel: doorgaans willen vrouwen er slanker uitzien dan aantrekkelijk. Dit onderwerp is uiteraard al meerdere keren aangekaart, geweest, maar miraculeus genoeg krijgt het geen aandacht. Naast de liberalen (de liberaal is naar mijn vermoeden geen mens maar een soort van sprinkhaan) die overtuigd zijn van de vrije keuze, houden mensen zich liever bezig met hoofddoeken, vreemdelingen en dergelijke zaken. Ik hoef denk niet niet uit te leggen hoe erg het is gesteld en hoeveel miljarden de verkopers eruithalen. Open eens een speelgoedcatalogus. Barbie is een vrij mollig meisje vergeleken met de "Bratz" en andere gedrochten die erin staan. Jonge meisjes worden al van die leeftijd klaargestoomd om te beginnen met de magerzucht. Verder hangt reclame voor vermageringsproducten schaamteloos overal, en er wordt gedaan alsof vermageren een normale zaak is. Daardoor denken vrouwen werkelijk dat ze te dik zijn en dat het volkomen normaal is om zo te denken. Samen met de draad over papzakkerij wil ik een causaal verband ontdekken tussen die twee dingen. En het belangrijkste: hoe pakt men zoiets aan? PS: liberalen, spring van een gebouw of ga naar het subforum economie. Ik ken jullie vrije keuze-argumenten al. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Het is juist tegenovergesteld. Het merendeel van de vrouwen is echt wel te mollig en het is positief dat ze daar attent worden op gemaakt om wat aan deze problematiek te gaan doen. Natuurlijk zijn dieetproducten ongezond en smaken bovendien niet lekker .... om te vermageren kan men beter sporten, dan moet je geen calorieën tellen als je dat regelmatig doet. Bovenal, een paar grammetjes teveel kan natuurlijk geen kwaad, zolang dit niet te zichtbaar wordt. En gelukkig zijn er nog altijd mannen die ook vallen op het iets dikkere type, dus het is zeker geen reden om er depressief van te worden. Wie écht wil vermageren, doet dat ook, gewoon karakter hebben en de juiste ingesteldheid.
Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 19 oktober 2009 om 16:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De fashionindustrie die grotendeels geleid word door homos die hun frustratie,daar ze als vrouw gevangen zitten in een mannenlichaam,projecteren op de vrouwelijke modellen,die hun vrouwelijkheid dan ook verliezen...
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Eigenlijk zijn al die modellen gewoon vetisten. (Ja, je moet er maar opkomen.)
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 19 oktober 2009 om 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Ik heb ooit deze fotofuck gemaakt. Ondanks mijn magere skills en het feit dat het vooral om de puberale boobjob ging vindt ik het misschien nog wel een verbetering...
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/40/Mode/art...wen-zien.dhtml Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 19 oktober 2009 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() Mager zijn is moeilijk in een wereld waar een overvloed aan eten is. Dus mager zijn is een prestatie. In een wereld waar veel meer teleurstelling dan succeservaringen voor het rapen liggen lijkt magerzucht een logisch gevolg.
Marketeers spelen daarop in, wat natuurlijk verwerpelijk is, maar niet gewoon de oorzaak van het probleem.
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Ik denk toch niet dat ik de enige ben die vind dat een mollige vrouw ook best mooi kan zijn? Ik heb het natuurlijk niet over frietvet-inteelt maar gewoon een gezonde natuurlijke vrouw met mooie ronde vormen. Zonder te hoeven vervallen in ziek feederfetisjisme of weet ik wat. Maar toch, liever een wat te dikkere kont dan een te magere kont. Maar dat is elk zijn persoonlijke smaak natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen zouden beter de moeite doen om er natuurlijk uit te zien en als een barbiepop.
Want dat is namelijk de norm die nu gebruikt word als ideaal voor de vrouw, het figuur van een POP. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Ik vind het persoonlijk ook wel van de vrouw afhangen, de een kan een slank, haast meisjesachtig figuur (vaak niet zo extreem als die modellen, daar zit er zelden een tussen die er goed uit ziet) beter hebben dan de ander, en hetzelfde geld voor de vollere varianten.
Geheel terzijde: wie ben ik om mensen op uiterlijk te beoordelen? Ik ben tenslotte zelf ook lelijk. Vrouwen hoeven van mij dus helemaal niet mooi te zijn, het is alleen zo leuk om naar te kijken als ze het wel zijn.
![]() |
![]() |
#19 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Lysander : 20 oktober 2009 om 07:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Een vrouw mag er in kleren niet dik uit zien maar mag er naakt niet mager uit zien
![]() |
![]() |
![]() |