![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||||
Banneling
|
![]() NU REEDS TURKSE TOESTANDEN IN DE EU?
Citaat:
![]() ![]() [De officiële lynching van Hrant Dink] Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nog voordat Turkije lid is geworden van de EU begint zij haar verderfelijke invloed op onze vrijheden, het beetje dat er nog is, uit te oefenen. Onze leiders gaan al zover om de Nederlandse ME in Turkije te laten trainen. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 9 oktober 2009 om 16:34. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Het lijkt mij dan men door deze foto’s tot grote posters te maken en op scholen, in ziekenhuizen e.d. op te hangen het probleem zich vanzelf zal oplossen. Of zou dit weer en belediging zijn van de Turkse identiteit en hun voorliefde voor incestueuze neef/nicht huwelijken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Hier hebben we dus een zwarte die uit frustratie over de ongeldigheid van zn historische speculaties zijn tegenstanders niet enkel racisme maar ook moorddadigheid verwijt, daarbij gebruik makend van een vermeende aversie van diezelfde tegenstanders voor Turkse invloeden in Europa, terwijl hij zich zelf in discriminatoire termen over Turken uitlaat.
Maar geef hem gelijk, want anders ben je zoals een moordenaar! ![]() Méér dan één vijs los... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() Vergis je niet Kivanc Tatlitug is de mooiste witte man op de wereld. Wat niets veranderd aan het feit dat witten, net als alle andere witte levensvormen begonnen als albino’s. Bij ons aller neven de gorilla is de witte vorm een zeldzame albino. Kivanc is echter gemengd met een donker fenotype waardoor hij als een blonde man met blauwe inplaats van rode ogen, oogt. Hoewel sommige foto’s donker haar tonen. Met deze posting probeer ik geen witten te beledigen, want albino's zijn gewone mensen die geen of weinig melanine kunnen aanmaken, net als veel gewone witten vandaag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Kwaad over je strafpunten?
Eigen schuld, dikken bult. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Je hebt dus geen problemen met de ME die door de Turken wordt getraind? Bij mijn laatste bezoek aan Istanbul, twee jaar eerder, was er weer een plein totaal afgeladen met bewapende troepen en zwarte bussen, en niemand die ik vroeg op het plein, of in winkels in de burrt kon mij zeggen wat er aan de hand was. Ik zag grote angst in hun ogen. Hoewel ik altijd voor het Turkse volk zal opnemen, heb ik een afkeer van mensenschendende regiems.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heeft hij strafpunten? Turkse Nederlanders heeft hem zeker aangegeven, aan dit topic te zien?
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|