![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij het OCMW van Antwerpen heeft zich onlangs een man gemeld die jarenlang illegaal in België verbleef en na een ziekte in aanmerking kwam voor een regularisatie om medische redenen. Alleen, door die regularisatie krijgt hij ook het recht om zijn vijftien (15) kinderen en zijn vrouw uit Marokko over te laten komen. Vele van die kinderen zijn getrouwd en hebben zelf kinderen, zodat bij dit dossier mogelijk honderd mensen betrokken zijn.
Uit DS online vandaag De multicullers alhier zullen wel aanvoeren dat het telkens niet van datte is, maar toch! Dan denk ik aan de cijfers van JMDD waaruit zou moeten blijken dat voor elke "geregulariseerde" er telkens 6 personen gemiddeld op komst zijn, en aangezien de multiculsteunende media nog geen extra edities heeft gelanceerd om dat allemaal te ontkennen... Hoe is het mogelijk dat in een periode van "recessie" met steeds meer werklozen op de grote hoop die we al hebben... men nog lekker verder doet met dat soort van kosten maken??? O ja: we zouden moeten werken tot 67 jaar om dat te bekostigen. Zoals ze bezig zijn en blijven straks de pensioenen afschaffen van de werkers en ze laten werken tot ze doodvallen??? Welke maatregelen ze ook treffen ivm die immigratie, het zal er wel blijven op neerkomen dat men hier met alle mogelijke middelen binnenwaait... en eens binnen met geen stokken meer buiten te krijgen is! In andere woorden: naar de autochtone bevolking toe moet men nu dringend, na het boek van JMDD enz doen alsof de regering er iets zal aan veranderen maar in de werkelijkheid zal dat waarschijnlijk compleet waardeloos en nihil zijn! We laten ons verder vollopen en verzuipen in de kosten van de opvang van de wereldmiserie. Voor meer stemmen voor onze franstaligen, PS en consoorten en het in de hoek blijven drummen van "de meerderheid" in dit apenland. Anders zijn we "racisten" nietwaar! En laat de heren maar verder zoeken hoe ze met het verhogen van de accijnzen enz een paar honderden miljoenen meer aan de burgers kunnen ontfutselen... Vooral weer stemmen op dezelfde bende bij de volgende verkiezingen! De "democratische" partijen gelijk of dat we zeggen... Laatst gewijzigd door andev : 10 oktober 2009 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kun je even de link geven, Bedankt alvast!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Kettingmailtje weeral, zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan ook uit een lezersbrief komen als reactie op een artikel in DS. Mogelijk was het ook van gisteren, ik probeer het terug te vinden en laat het weten!
Hoe dan ook: dit heb ik niet uit mijn duim gezogen of zo ,hoor! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Straffe kost. Maar wat gebeurt er dan nu met die man? Ik lees toch ook in het artikel dat de overheid dat aan banden wil leggen?
Laatst gewijzigd door Steve_M : 10 oktober 2009 om 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sta je nu weer met je mond vol tanden Filo, of had je ze al uitgelegd?
Je kunt DS ook beschuldigen van leugens en aan hen vragen waar ze dit halen en hoe ze dat ook maar durven op papier zetten! Misschien kun je nu ook je visie op het artikeltje geven, tenzij je dat allemaal normaal kunt vinden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zullen waarschijnlijk weer "onverwijld" beslissen dat ze straks iets zullen beslissen...en wachten tot er weer ander nieuws is om de mensen mee bezig te houden! Het probleem zal blijven: open grenzen, men blijft hier binnen lopen als in een grootwarenhuis, en eens je er bent zorgen de multicullers en hun advocaten ervoor dat je hier Jaaaaren later nog rondloopt na het zoveelste beroep. En dan kun je nog in een kerk gaan hongerstaken of je papieren weg gooien en een paar dorpen verder beweren dat je een nieuwe asielzoeker bent, nietwaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee dat wil ik ook niet zeggen maar dit kan niet. Wie de wetgeving wat kent weet dat dus vandaar graag de link want ik kan me niet voorstellen dat de Standaard zo een kemel zelf zou schrijven, een lezersbrief is andere koek...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is het simpel: zolang driekwart van de wereldbevolking in abjecte armoede leeft terwijl het andere kwart in luxe baadt (en laat je niks wijsmaken: westerlingen leven in bijzonder grote luxe, zelfs de armen hebben het hier relatief goed) zullen die mensen met alle mogelijke middelen naar hier proberen te komen. Zolang de situatie niet meer gelijkgetrokken wordt (en dat kunnen die individuele vluchtelingen niet op hun eentje) zal dat probleem blijven bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry over link gekeken, ben echt verbaasd omdat voor Marokko toch ook beperkingen gelden, maar blijkbaar kunnen meerderjarige kinderen wel...tja....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Volgens mij kan die man helemaal geen meerderjarige kinderen laten overkomen. Hij is nog altijd een niet-EU-onderdaan en tenzij al die kinderen gehandicapt zijn of nog minderjarig in het land van herkomst (in Algerije en Tunesië ligt de officiële meerderjarigheid op 19 resp. 20 jaar), is het uitgesloten dat zijn kinderen in het kader van gezinshereniging naar België kunnen worden gehaald.
Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 10 oktober 2009 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Zo'n flaters staan in de kwaliteitskrant de standaard!
Die man kan helemaal niet zijn meerderjarige kinderen laten komen. Lees er de wetgeving over na. over gezinshereniging http://www.vmc.be/vreemdelingenrecht...js.aspx?id=161 over meerderjarige kinderen http://www.vmc.be/vreemdelingenrecht...js.aspx?id=195 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Waarom niet gewoon een Greencard-systeem zoals in de VS zodat we enkel mensen toelaten die de economie hier kunnen vooruit helpen ? Zo houden we alle gelukzoekers buiten die hier toch enkel komen parasiteren.
Grenzen dicht, en zeer strikt opvolgen wie binnen mag en wie niet !
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 10 oktober 2009 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
"in aanmerking kwam", "het recht", "Vele, hebben zelf kinderen","mogelijk". één man komt mogelijk in aanmerking, en daaruit wordt zonder moeite geëxtrapoleerd naar honderd mensen, op basis van veronderstellingen. Eén of andere vent die met dat niet na te trekken verhaal naar die reporter stapte. Doet dus idd weer denken aan die beruchte hoax over die "Soufiane" die hier en elders om de zoveel maanden opduikt: http://forum.politics.be/showthread.php?t=63878 Laatst gewijzigd door filosoof : 10 oktober 2009 om 19:34. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Die zijn dan tenminste deftig illegaal en kunnen op geen enkele manier profiteren van de sociale zekerheid die opgebouwd is door mensen die wel werken.
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Illegal...ocial_services 7 tot 20 miljoen illegalen op een bevolking van pakweg 300 miljoen. De illegalen die werken betalen belastingen en maken gebruik van de (beperkte) sociale voorzieningen die er in de VS bestaan. Ik begrijp je punt, maar je vergelijkt appelen met peren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De barmhartige hulp (food stamps en dgl) die de armsten in de USA krijgen, krijgen die illegalen daar ook. Oops, Steve M, ik had je post niet gezien. Akkoord dus ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 10 oktober 2009 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |