![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Sinds enige tijd ben ik een vertrouwd luisteraar van radio80. Een vlaamse internetradio met enkel muziek uit de jaren 80 en quasi geen reclame.
www.radio80.be. Tot nu dus, ik citeer de mededeling op de website: "Daar door een nieuwe inningsmethode voortaan -naast Sabam- ook Simim auteursrechten vraagt voor onze webradio 80, zijn wij tot het besluit gekomen dat het voor ons onmogelijk is om Radio 80 op deze manier financieël te laten voortbestaan. Voorlopig worden de uitzendingen dus geschorst tot nader en beter bericht van Simim. In dit land blijkt alles mogelijk in negatieve zin. Wanneer er evenwel toch een 'billijke' regeling uit de bus komt, zullen wij niet aarzelen om onze uitzendingen van Radio 80 te hervatten. U was een fantastisch én dankbaar publiek! U was er altijd voor ons, waarvoor onze oprechte dank." Weer een goed initiatief dat door het platte staatsgeldgewin de keel wordt gesnoerd. Van SABAM had ik al genoeg vernomen, maar blijkbaar is er vanonder een andere steen weer een nieuw inningskantoor gekropen waar moet aan betaald worden. Tot daar radio80. Vuile politiekers. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doet niks man, daar ligt niemand van wakker.
Als ze de cyclocross zouden aanraken, dan breekt er in Vlaanderen een revolutie uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik zo hoor waar de gesprekken onder de middag op het werk over gaan, lijkt die eer tegenwoordig eerder voorbehouden aan 'Boer Zoekt Vrouw'.
|
![]() |
![]() |