![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=yIoNP...layer_embedded |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Putain, die negers in de jury zijn natuurlijk zwaar onder de indruk van ne kleine die woordjes kan rijme ...
Fuck off, rappers hebben we al met de kilo, breng ons nog wat wiskundeleraars of psychiaters... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Levenslang opsluiten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Verplicht naar de muziekschool sturen zodat ze eindelijk eens échte muziek leren maken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Zie de systeem gebrainwashte fetisjisten weer eens panikeren. Ze zien eens iemand die van zich afbijt tov "grote mensen".
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 3 oktober 2011 om 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Een fetish is veel gezegd. Maar een goed rock nummer gaat er bij mij nog goed in
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=QWNoiVrJDsE Narcistische negers ... Eerst de bling bling en dan pas denken aan de ping-ping. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Zo speciaal was dat toch niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Af en toe eens iets leuk vinden, kan geen kwaad hoor mensen. Ook al is rap niet de stijl die me dolblij maakt dat ik oren heb, wat dat ventje daar doet, is gewoon best tof.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet dat ik voor dat soort muziek ben, maar dat kind doet dat goed, denk ik zo. En ik vind de kritieken hier wat ongegrond.
Het is in elk geval stukken beter dan dit (en deze dame hier was al op leeftijd, en ze kon het nog niet!!): http://www.youtube.com/watch?v=ZnlBe0x_1-w
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Burger
|
![]() Waarom een bril dragen als er geen glazen in zitten???
Al de rest is evenveel fake. Wie geloof je nog ? Groeten Zephyr Heeft niets te maken met mijn avatar. ![]() Laatst gewijzigd door Zephyr : 5 oktober 2011 om 22:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In Afrika droegen de negers vroeger ook graag brillen zonder glazen om te laten zien dat ze konden lezen.
Verder deed die knaap dat lang niet slecht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |