![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Van de week viel mijn elektriciteit volledig weg
Na zelf eens de boel gecheckt te hebben kwam ik tot conclusie dat alles in de zekeringskast aanlag maar de stroom bleef weg IK ben zelg geen elektricien en trok de conclusie dat de fout weleens bij eandis zou kunnen liggen Ik belde dan Eandis Toen de braveman toekwam wist hij me dadelijk te vertellen dat het aan een defecte zekering lag in mijn kastje hoe ik dat moest oplossen wist hij ook niet Ik zei ik kan toch niet zonder stroom blijvengans de nacht Een elektricien laten komen zei hij Plots sprong mijn gebuur binnen om eens te kijken wat er scheelde Hij deed enkele vlugge handelingen en ik had weer genoeg stroom om me verder te helpen De eandis man stond er bij en hij keek erna ?? Nu moet ik van Eandis 92 eur betalen voor een interventie die een nul operatie bleek te zijn Ik weet dat Eandis niet buiten hun domein werkt, maar de nodige uitleg hoe ik me tijdelijk kan redden had ik wel verwacht Prijskaartje 92 euro Ben ik verplicht deze nutteloze komst te betalen???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees van wel, ...
Bij ons firma gaven we facturen van 200 euro om even een toetsenbord om te keren en de zwaartekracht zijn werk te laten doen, nadat alle overtollige paperclips , boterhammen, en andere rommel eruit waren gevallen... klant een raportje laten tekenen en dat was het dan. Technische interventie buiten contract, hopla. Die Eandis gast mag in princippe inderdaad juist voor de meter en de meter zelf doen, al wat daarachter komt is voor uw rekening , stel dat hij iets kapot prutst, moet Eandis dat betalen, dus die gaat ge niet met zijn vingers in uw kast zien peuteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt gewoon de verkeerde firma laten komen.
Ipv Eandis had U doorsnee electricien X moeten laten komen, en die had U misschien met een nog grote factuur opgezadeld. De man van Eandis heeft trouwens al meer gedaan dan wat Eandis zou moeten doen, Hij heeft U verteld dat waar Uw probleem zat, terwijl volgens hun bepalingen, het controleren van de electriciteit tot aan de meter genoeg is. Het enige U kan doen is de betaling blijven uitstellen, met de kans op nog grotere kosten en/of een 6 ampere limiet.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
meneer is aanhanger van het kommunisme ?? post skrotum: ongeveer een jaar geleden is bij mij de "grote plon" gesprongen, en de schakelaar kon niet meer omhoog in de aan-stand gebracht worden. De veer zat er niet meer in. Duidelijk een taak van de elektrisisteitsboer dus. Bij het bellen, heb ik zeker en vast 5 vragen moeten beantwoorden, tot vervelens toe, waarbij duidelijk was dat men mij wou behoeden voor een nutteloze tussenkomst. Ik heb daar dus geen klagen van, van die firma ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Even serieus nu : die 92 euros , dat doet natuurlijk pijn, maar dat zijn de verplaatsingskosten. Die vent is juist komen zien of zij verantwoordelijk waren voor jouw panne. Niet dus. Dus die rekent de verplaatsingskosten aan en trapt het af. Laatst gewijzigd door webzwerver : 14 oktober 2009 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |