![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vandaag een leuk briefje ontvangen van Bank van De Post, nu eigendom van
BNP Paribas, de Franse buren... Suez,.... Vanaf 1 januari 2010 worden volgende kosten aangerekend, alhoewel de rekeningen eerst gratis waren : - beheer rekening 20 euro - postomatkaart / Bancontact 10 euro per jaar -vanaf 01 januari 2010 nog amper 72 gratis bankverrichtingen, geldopnames, overschrijvingen, andere papieren verrichtingen... daarna 0,50 euro per verrichting extra ( vroeger 144 gratis verrichtingen ) -wie vanaf 01 januari 2010 geld opneemt via een ander netwerk dan PostomatPlus of Fortis-Paribas kantoor zal 0,10 euro mogen betalen. -BPO home - PC banking vanaf 01 jan. 2010 kost 6 euro en was voorheen gratis.... De banken dragen bij tot de begroting en wij mogen de rekening betalen, net als voor energie.... hoeveel gaan die facturen wel niet bedragen. Deze regering bedriegt ons langs alle kanten, geven iets en nemen dik en dubbel terug. De belastingen gaan omlaag of niet omhoog zeggen ze dan ![]() maar via indirecte belastingen betalen we ons kapot.... -uittreksels zijn niet meer gratis, portkosten dienen worden vergoed,die voorheen twee maal per maand gratis waren.... België heeft geen goedkope staatsbank meer en we worden verder uitgeperst door buitenlandse bedrijven. Fortis moest in Belgische handen zijn gebleven ! De banken dragen bij tot de begroting en wij mogen de rekening betalen, net als voor energie.... hoeveel gaan die facturen wel niet bedragen. Deze regering bedriegt ons langs alle kanten, geven iets en nemen dik en dubbel terug. De belastingen gaan omlaag of niet omhoog zeggen ze dan ![]() maar via indirecte belastingen betalen we ons allemaal kapot.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() doe zoals ik en breng al deze onkosten in op je volgende belastingsaangifte.
![]() tijd voor een tax-revolt in dit land. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit briefje heb ik ook ontvangen. Je hebt waarschijnlijk, zoals velen een 'zichtrekening - postchequerekening'. Er is iets mis met de conclusie van de 'bank van de post'. Voor wie meer dan 500 € ontvangt op de rekening is een "rekening@bpo" interessanter dan wat je nu hebt (postchequerekening) en in plaats van een voorgestelde "rekening bank van de post". Vraag aan je postkantoor een meer gedetailleerde print-out. Op de website is de gedetailleerde info niet volledig beschikbaar. Anders laat je maar iets weten. Ik heb alle kosten en baten ondertussen onderzocht. Een rekening@bpo is interessant. Groeten. Rudy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al die vetzakken al jarenlang buitengegooid en ben klant bij een kleinere bank, die geen beroep heeft moeten doen op de staat voor het verzekeren van de spaarboekjes, en ...
... die alle kaarten, ook visa, en alle verrichtingen, ook internet, gratis aanbiedt. Hun kantoren zijn geen marmeren paleizen en zo van die dinges die ik allemaal niet moet hebben. Ik mag hier geen reklame maken, maar dat zijn toch mijn argumentamenten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN