![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() "Marokkaanse gezinnen in Antwerpen kunnen moeilijk menswaardig leven"
Marokkaanse gezinnen in Antwerpen moeten het maandelijks zien te rooien met gemiddeld 1.476,2 euro, wat een pak minder is dan de 1.954,8 euro die volgens de Hogeschool Kempen nodig is om menswaardig te leven. Dat klaagt Samenlevingsopbouw Antwerpen stad donderdag aan in een persbericht over Arm in Arm, een project dat allochtone armoede onder de loep neemt. ![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...ig-leven.dhtml ![]() al die regeringen, graaien, bankiers, advocaten dokters,... die schatten verdienen, terwijl armen in bittere armoede moeten leven... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Als ze eens een van beide landstalen zouden leren en van hun lui gat zouden afkomen en gaan werken zouden ze misschien minder in de armoede zitten.
Ze sterven niet van honger, dus hun uitkering is meer dan hoog genoeg.
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Misschien wat minder kinderen en meer werken kan helpen. Trouwens, mijn ouders hebben een pensioen dat veel minder is ondanks 40 jaar hard gewerkt te hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zouden ze?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad: dat ze beginnen met één v.d. talen te leren. Hun uitkering is "laag" maar genoeg (om niets te doen). Tussen (): méér dan 65 % v.d. gevangenen zijn buitenlanders waaronder relatief veel marokkanen ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() als het hier toch zo slecht is waarom blijven ze hier dan, ik denk dat ze altijd nog meer krijgen hier, dan in Marokko, en ze genieten van zoveel meer dan onze eigen mensen,
zoals voedsel pakketen, gratis gezondheids zorg, tandverzorging, enz terwijl wij alles dubbel en dik kunnen betalen, en niet veel meer trekken en gans ons leven gewerkt hebben en per maand meer belasting en RMZ betaalden, dan wat we nu trekken als vroegere loontrekker |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burgemeester
|
![]() verdomme wij hebben ook geen 1945 € per maand, was het maar waar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door MIBRGU : 15 oktober 2009 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik kon nog twijfelen, nu niet meer. Laatst gewijzigd door filosoof : 15 oktober 2009 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ze verdienen daarbij meestal nog int zwart en genieten van tal van voordelen! Belgen doen zoiets niet!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat die farizeeërs uit de Hogeschool Kempen eerst eens uit hun ivoren toren komen. Ze kunnen van AARLEN TOT ZEEBRUGGE Belgen vinden (en véél !!!) die minder dan 1945 € inkomen hebben. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 15 oktober 2009 om 20:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 15 oktober 2009 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Waarschijnlijk trots op eigen leed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Ja. Die mensen hebben toch ook recht op een beetje fatsoenlijk pensioen? Er klopt iets niet. Zij die niet werken en bijgevolg niets bijdragen krijgen meer dan zij die hun kl*ten jarenlang afdraaien en ervoor betaald hebben.
Geef die Marokkanen een serieuze vertrekpremie ipv ze jarenlang hier te onderhouden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Ik hou op de pc een soort boekhouding bij van mijn uitgaven.
Ik ben alleenstaande (Ik kan de vaste kosten dus niet delen!) en woon in een sociale woning (twee onder één dak) mét tuin, die mijn eigendom is en nu is afbetaald. Ik heb geen auto, maar wel een ellentrieke velo. Ik rij "veurniet" met de Lijn wegens "ouwepee". Voor verwarming gebruik ik nu aardgas. Drie jaar geleden heb ik nieuwe ramen met hoogisolerend glas laten steken. Ik kook altijd zelf en vind van mezelf dat ik goed eet. Ik heb een relatief dure hobby. Grote aankopen (nieuwe boiler/nieuwe CV-hoogrendementsaardgasketel) tel ik niet mee maar wel kleinere aankopen (fritketel/potten en pannen, tuinmaterialen...), kledij, dokterskosten en onderhoudsproducten. Ik stel geen hoge eisen aan kledij. Ik koop al wat ik nodig heb en laat netjes in de winkel liggen wat ik niet nodig heb! Ik rond de cijfers af naar boven. In 2007 bedroeg mijn leefkost gemiddeld 600 € per maand. Daarin zit gemiddeld 100 € voor voeding en drank (Ik ben wel geen zuipschuit en ik rook niet), 230 € voor wat ik noem "Amusement en cadeaus", en bijna 200 € voor verwarming, elektriciteit, water... en alle verzekeringen. In 2008 was het gemiddeld 700 € per maand omdat ik een nogal dure reis van 1000 € heb gemaakt en wegens een operatie de doktersrekening nogal aan de hoge kant lag. Dit jaar, in 2009 ziet het er naar uit dat het weer ongeveer 600 € gemiddeld per maand zal zijn! Oordeel zelf!
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling