![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ....is nog slechts de schaduw van wat hij vroeger was. Slappe kost overigens, vooral wanneer hij twintig keer dezelfde litanie afdreunde.
"De speeltijd is voorbij", orakelde hij meermaals, alsof hij nog genoeg politiek en/of moreel gezag heeft om iedereen binnen het VB naar zijn hand te zetten. Want dat was de rode draad in dat interview : hij en enkel hij kan die partij terug "to victory" brengen. Armoe troef, Phillip ![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 30 oktober 2009 om 23:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wie trapt nog in die zever
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() 'K ben benieuwd hoe het gaat aflopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na 2 decennia is Filippeke eindelijk uitgekakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Islam is de grootste bedreiging voor de wereld sinds het nazisme.
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Multiculturalisme is een groot probleem. Kapitalistische globalisering is een groot probleem. Sociale en culturele ontworteling van volkeren kunnen niet gescheiden worden, ze hebben dezelfde oorzaken. Die strijd tegen "de islam" is een schijngevecht met achterliggende politieke bijbedoelingen. Diegenen die zich bedreigd voelen door "de islam" zijn diegenen die zelf geen waarden meer hebben om voor te strijden in die lege liberale maatschappij die ze ondersteunen.
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Het was weer FDW zoals we hem al geruime tijd kennen. Die man is duidelijk nog slechts een schim van wat hij ooit was.
Hij noemde zijn partij nog "revolutionair", er werd geschaterd van het lachen in onze woonkamer, we hadden net bezoek. Soit, er staan nog leuke tijden voor de boeg met die olijke bende van het VB, zeker wanneer de volgende partijraad zal doorgaan.
![]() |
#9 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ben nog altijd grote fan van Filip De Winter en na het lezen van uw postings stel ik mij de vraag: wat is het alternatief voor Vlaams Belang als ik wil kiezen voor een partij die zich inzet tegen de islamisering van Europa die volop aan de gang is en tegen de wilde immigratie? Vol is vol.
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 31 oktober 2009 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onzin?Je bedoeld de keiharde waarheid en realiteit. Vandaag de gazet gelezen(online) blue thunder?Ik denk het niet. In antwerpen een 57jarige man door een bende allochtonen (alweer eens) aangevallen geweest en in brussel een jongerenbende die in winkels steelde hebben ze kunnen vatten maarja,de meesten zijn doodleuk alweer vrij en dan maar blijven volhouden het zever is wat het vb zegt.Het gaat natuurlijk om allochtonen dus je moet ze toch alweer in bescherming nemen niewaar.Lang leve de criminaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als mensen als u steeds zo op het vb zitten en jullie stemmen op die andere partijen,partijen die nu net wel het voor het zeggen hebben,awel man,wanneer gaat ge er eens wat aandoen dan?Veel geblaat weinig wol,feit is deze hun kans krijgen en het vb niet door dat cordon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is het verschil tussen allochtonen en belgen;deze staan aan dezelfde kant als het erop aan komt en helpen en beschermen elkaar,bij ons gaan ze liever tegen mekaar opboksen en laten liever alles maar begaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
-) Uw partij verdedigt net een maatschappijmodel die er voor zorgt dat elk nog enkel voor z'n eigen opkomt en niet meer voor de anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
- een 'Somerske' doen - een 'Gennez-ke' doen - een 'Groentje' doen - een 'De Winterke' doen - en 'goed bestuurke doen annex 5 minuten moed' Is iedereen dan zijn pedalen kwijt??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() multiculturalisme , leer eens kijken naar de positieve kanten ervan ipv je als een halve zot blind te staren op wat er verkeerd gaat..
niets is perfect. zelfs een onafhankelijke Vlaamse, solidaristische staat's cultuur zal veel mankeren. problemen zullen er altijd zijn zolang gelijk welke cultuur in gelijk welke maatschappij die wat leeft (en niet stagneert). Laatst gewijzigd door Tamam : 1 november 2009 om 03:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Veel negatiefs (wel weinig inhoudelijk) over De Winter gelezen hier, hier en daar ook wel wat positiefs.
Het zou kunnen dat de visie van De Winter het niet meer haalt in de partij. Diegene die gelijk heeft, haalt niet altijd zijn gelijk. Het zou kunnen dat de partij wat netter gaat worden. Is dat de oplossing? Persoonlijk denk ik dat De Winter gelijk heeft, De partij zal niet groeien door NVA of LDD achterna te hollen. In dat geval zie ik ze nog meer terrein prijsgeven, want hoe gaan ze zich nog onderscheiden van de rest? Ik denk dat ze maar beter kunnen blijven waar ze zijn (wat aan de extreme kant). De problemen die ze aankaarten zijn in mijn ogen terecht. Sinds het ontstaan van België is er van Vlaanderen geproffiteerd geweest (geen solidariteit zoals het men het vaak pleegt te noemen, wel profitariaat, als gelden bijna 2 eeuwen uitsluiten in één richting gaan is er volgens mij echt geen goede reden om nog over solidariteit te spreken). Hiervoor kan ik als vlaming het VB alleen maar dankbaar zijn. Andere partijen hebben in het verleden de Vlaamse zaak al zo vaak veraden dat het niet schoon meer is. Het toestromen van vreemdelingen in ons land geeft problemen, vooral vreemdelingen die de islam aanhangen vormen voor steeds terugkerende problemen. Hoe kan het ook anders, islam waant zich superieur en wil iedereen onder de wetten van de islam brengen. De idee van ene ![]() Volgens mij heeft het VB gelijk door hier tegenin te gaan. De zaken worden in de media echter meestal omgekeerd, het VB wordt van fascisme beschuldigd, terwijl ze volgens mij gewoon opkomen voor hetgeen waarvoor hier lang is gestreden alvorens het werd bekomen. Volgens mij zijn er een heleboel mensen die dit blijkbaar bereid zijn om dit allemaal zonder enig weerwerk op te geven. De tijd zal uitmaken wie gelijk heeft. Laatst gewijzigd door satiper : 1 november 2009 om 10:23. |
![]() |
![]() |