![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.google.be/search?as_q=Man...s=&safe=images
In realt�* siamo noi i razzisti? prises au cours de la manifestation de 'la religion de la paix' recemment celebrée par la communauté musulmane a Londres. Laatst gewijzigd door Garry : 26 oktober 2009 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eh?
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 26 oktober 2009 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In realt�* siamo noi i razzisti?
http://www.slideshare.net/guest413d78/racisme-2341382 Laatst gewijzigd door Garry : 26 oktober 2009 om 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Laatst gewijzigd door Tamam : 26 oktober 2009 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een dikke proficiat dan. U mag trots wezen. http://www.slideshare.net/guest413d78/racisme-2341382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen zouden kunnen denken dat u zich een imago aanmeet. Bij mij komt het eerder arrogant over. Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 oktober 2009 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Wat een debiele avatar trouwens. Als consequente Vlaams-nationalist zou je juist ook de symbolen van andere naties, volkeren,.. moeten respecteren los gezien van het huidige politiek klimaat in dat gebied.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.google.be/search?as_q=Man...s=&safe=images In realt�* siamo noi i razzisti? Laatst gewijzigd door Garry : 26 oktober 2009 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het huidige politieke klimaat is dat van zo om en bij de 170 jaar. Meer dan 170 jaar dat Walonië zich laat gelden als de grote baas in dit apenland. En net zoals alle vorige jaren stelt Vlaanderen zich op als een uitstekend bazenpoeper ten overstaande van ons dominant Walonië.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Die debiele, Geert de Wilders slideshow heb je in minstens 3 andere topics die ik hier opende inmiddels gepost.. en basis cursus Italiaans moeten leren voor 't bedrijf ofzo?
Je zou beter als Vlaams-nationalist tesamen werken met de Waalse nationalisten, en respect tonen voor Wallonië als volk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfde antwoord als voor "Another Jack" in #11 Laatst gewijzigd door Garry : 27 oktober 2009 om 01:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() verleden weekend loop ik hier zo op een tweedehands computer en electronica beurs, ge kent da wel, van allerhande gadgets,
En tussen de Radio`s, CB`s optische instrumenten, (kijkers, afstandmeters, rifle scopes , red dot kijkers en laser sights (ja dat wordt in Italie ook verkocht op dit soort beurzen... ) wat zien we daar, ... portretten van Il Duce, ... nu ik kan behoorlijk wat nationalisme verdragen ![]() ik heb uiteindelijk wat kabelkes gekocht en wat andere rommel voor t werk , maar wil ik maar zeggen in den belziek krijgen sommige mensen al uitslag van een leeuwevlag, in de rest van Europa kan er veel meer. Ah als je geintereseerd mocht zijn in een glaasje Fuhrer of Tsjee wijn, ook die is verkrijgbaar... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor 'misdaden' begaan in een vorige- of meer eeuwen geleden, men doet daar niet zo erg aan politiek-correcte spelletjes van zelfculpabilisering en etnomasochisme.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan? Wil dat zeggen dat ik zoals alle andere schapen mee de kudde moet volgen? Sorry boy, maar dat ligt nu eenmaal niet in mijn aard. Moi, je m'en fous toulemonde. Capisc
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 27 oktober 2009 om 16:04. |
![]() |
![]() |