![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 8) Al geruime tijd kopieer ik sommige van mijn CD's om in de auto lekkere muziek te hebben.
![]() ![]() Nu , heeft er iemand dit al eens gedaan ??? Want hoe sluit ik nu mijn platendraaiers aan mijn computer aan ![]() Als er iemand wat meer info heeft of weet hoe dit wordt gedaan... xal er een pint voor geven.... ![]()
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Hier kan je waarschijnlijk met je vragen terecht:
www.muziekodroom.be en misschien ook www.poppunt.be ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() erm... Nix over platen opnemen....
Maar toch heel erg bedankt.....Met wat verderlinken ben ik ergens anders aangeraakt : HEB KAARTEN VOOR ANDRE HAZES.... ![]() ![]() ![]() Daar zijn we ook blij mee..... Bier en smartlappen... Nu nog in Amsterdam geraken met de vrienden.... ![]()
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
op internet kan je inderdaad niet meteen een antwoord vinden op je vraag. Alvast proficiat met je kaartjes voor Andre Hazes. Of moet ik je eerder condoleren? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar neem je het geluid gewoon op met een programma als Cool Edit (sinds kort van naam veranderd en ongeloofelijk duur geworden). Er zijn zo verschillende programma's, ik ken ze lang niet allemaal. Een gratis programma is bvb audacity (met uiteraard veel minder opties dan Cool Edit). Je neemt op naar een Wav-bestand, dat je daarna in stukken kapt. En dan gewoon met bvb Nero Burning Rom een audio-cd van maken. Soms kan je het in tracks kappen automatisch laten doen (bij bvb Cool Edit). Het is vaak het ding waar het meest tijd in kruipt. Als je een slechte platenspeler hebt kan je met veel geluidsprogramma's vaak de storende LP-geluidjes eruit halen (kraken en poppen), ik heb dat nooit nodig gehad.
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien je een ingang hebt op je geluidskaart die het signaal van je platenspeler aankan is het niet moeilijk meer indien dit niet het geval is, kun je volgens mij dit enkel oplossen door via een simpel mengpaneeltje je lp signaal door te sturen naar je ingang van je geluidskaart en dan is het weer gewoon opnemen met 1 of ander software tooltje.
Maarja, ik ben niet zeker of dit de beste manier is. |
![]() |
![]() |