![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als laatste eerbetoon ...
>Johan Museeuw zet een glas bier met een flinke schuimkraag aan zijn lippen. >Plots schreeuwt hij het uit van de pijn. >Vraagt zijn vrouw: "Maar Johan, wat scheelt er?" >Zwijg, vrouw, ik heb mijn tanden stukgebeten op die col." > >'s Avonds aan tafel werkt Johan Museeuw drie liter uiensoep naar binnen. >Vraagt zijn vrouw: "Maar Johan toch, waarom eet je zoveel uiensoep?" >"Zwijg, vrouw, morgen zet ik ze allemaal in de wind." > >Johan moet voor een tijdje de gevangenis in. >Vrouw: "Maar Johan, ga ik je dan al die tijd moeten missen?" >Johan: "Zwijg vrouw, met de eerste ontsnapping ga ik mee!" > >Vrouw tegen Johan Museeuw: "Johan wilt gij de kleine eens wat gaan helpen >zijn tekening te verven?" >Museeuw: "Zwijg,vrouw, ik heb vandaag de koers al gekleurd." > >Johan Museeuw wint op den tombola een cd met de negende symphonie van >Beethoven. >Vrouw: "Johan, zou je deze niet weggeven?" >Johan: "Zwijg, vrouw, je wint niet elke dag een klassieker." > >De vrouw van Museeuw wordt wakker en ziet dat Tom Boonen naast haar in bed >ligt. >Ze vraagt aan Tom Boonen: "Maar Tom wat doe jij hier?" >Tom zegt: "Zwijg vrouw ik ben de nieuwe Museeuw!" > >"Johan, wat doen al dat gips en die windsels hier op de vloer!" >"Zwijg vrouw, ik heb het peloton volledig uit verband gereden." > >Patrick Lefevere ontmoet toevallig Johan Museeuw die doelloos rondslentert >op de luchthaven. >"Maar Johan, wat doe jij hier nu?", vraagt hij verwonderd. >"Zwijgt Patrick, ik heb de goeie vlucht gemist vandaag !" > >Na de Ronde van Vlaanderen komt Museeuw met een schedelbreuk thuis. >Vrouwe Museeuw: "Maar ventje toch wat is er gebeurd?" >Museeuw: "Vrouwe zwijgt ik ben de man met de hamer tegengekomen." > >Johan komt thuis na de koers in een rolstoel. >Vrouwlief bezorgd: "Johan, wat is er in hemelsnaam gebeurd!?" >Johan misnoegd: "Zwijgt vrouw, de benen waren er vandaag niet!" > >Kleine Museeuw komt thuis van school. >Mama: "Johan, foei, zo'n slecht rapport!" >Johan: "Zwijg ma, soms moet ge blijven zitten tot de moment daar is!" > >Na de geslachtsgemeenschap, verklaart Johan Museeuw zijn vrouw dat hij >wil scheiden. >Vrouw: "Maar waarom?" >Johan Museeuw: "Ik heb steeds beweerd te stoppen op het hoogtepunt." > >"Vrouw, ik ben gepakt op 200 meter van de eindmeet!" >'Och zwijg Johan, gij wordt tenminste nog gepakt!" > >Johan Museeuw zit met zijn neus in het schuim van zijn pint. >"Maar Johan, wat zit gij nu met uw neus in da glas?" >"Zwijgt vrouw, ik ben een col aan 't verkennen." > >Johan Museeuw is gezellig zijn homovriend aan het pakken tot zijn vrouw >binnenkomt... "Maar Johan, wat doe je nu??" >"Zwijg vrouw, ik rijd het gat dicht!" ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Een fauwe :
> Raf coppens wordt 's nachts plots wakker gebeld. Het is Musseeuw. > Whhaaa(geeuw)rom bel jij me nu wakker ? > mijn fietscarrière zit erop en ben nu koppensneller geworden (head-hunter)
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() dat was idd een erg fauwe
|
![]() |