![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
De Bino's vereenzelvigen zich al eeuwen met de elite die hen als belastingkoeien en kannonenvlees misbruikt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De subsidie doelt op het volgende en is mijn insziens heel positief dus:
Financiële ondersteuning De overheid werkt met veel websites samen en geeft op deze manier direct en indirect financiële ondersteuning in de vorm van subsidies of bijvoorbeeld marketingbudgetten. Zo heeft ook Marokko.nl een subsidierelatie met het ministerie van WWI van 29.800 euro voor het project www.ikmetjou.nl. Het betreft hier een empowerment-project voor Marokkaanse en Turkse vrouwen. Er wordt in het project aandacht besteed aan coaching, werving en selectie met betrekking tot arbeid. Bij het inmiddels afgeronde project zijn meerdere samenwerkingspartners betrokken geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Shouf Shouf Subsidie.
Wat jammer nou, ik las zo graag die : Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Wordt politics.be/forum ook door de Belgische regering gesubsidieerd?
Ik zie namelijk geen of weinig reclama's. Moet ik daarom met zoveel spoed verdwijnen? Ben ik wat zij in het westen een dissident noemen? Zijn de mensen die mij hier stalken en steeds weer persoonlijk aanvallen in dienst van de Belgische Staat? Afgeluisterd, gefilmd op de sportschool, gefilmd in mijn daktuin door een camera in een nep-schoorsteen? Zoiets als ze gebruiken bij het maken van dierendocumentaires: een camera in een boomstronk. Tot drie maal toe benaderd door 'acteurs' op straat om iets uit te lokken? Achtervolgt door de politie die mij liet weten dat ik 'altijd chic gekleed ga' wat inderdaad het geval is met cashmere truien, brogue's en altijd fijne leren handschoenen. Achtervolgt in de bibliotheek door een Officier van Justitie met camerabril terwijl ik een toneelstuk schrijf? Psychiaters met z'n tweeën achter mij in de bibliotheek die een rapport van mij moeten maken. Want in Nederland gebruikt men psychiatrie als een vorm van extra justitiele vervolging. Hier telt ook alleen wat er in de dossiers over je staat, niet wat jezelf te melden hebt. Allemaal staatskosten om arme moi? Het enige waar men bezwaar tegen kan maken zijn mijn geschriften en mijn theorie blauw bloed is zwart bloed (1500-1789) Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 oktober 2009 om 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Heb jij de twee bovenstaande posts eigenlijk wel begrepen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 oktober 2009 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat hebben we gemerkt met de Cartoons van Mohammed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Paranoïa, achtervolgingswaan, hallucinaties... Last van een psychose Egmond? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Moeten Marokkanen daarvoor geprezen worden?, om gewoon normaal te reageren op een film, om het even wat voor film, zelfs al is het kritiek op hun 'religie', zelfs al vinden zij dat 'kwetsend' en 'beledigend' (de beelden waren trouwens écht, Wilders heeft geen figuranten gebruikt). Decennialang werd en wordt nog steeds het katholicisme en/of christendom 'gekwetst, beledigd, belachelijk gemaakt, afgebrand, ter discussie gesteld, satirische filmen & cartoons over gemaakt - gaat daarom de katholieke of christelijke gemeenschap telkens opnieuw over de rooie, brandschattend straten oprennend, alles vernielend wat in de weg staat of ze tegenkomen? Het taboe op kritiek en het eisen van bijzonder respect voor de godsdiensten is misplaatst, en leidt tot onvermogen om vooroordelen, misstanden en geweld die voortkomen uit de godsdiensten te kunnen oplossen. WIE is bijgevolg die groep die mág beledigen, maar niet beledigd mág worden? (Niks zeggen anders 'radicaliseren' ze!) Citaat:
Citaat:
Wat dat; 'enkel blanken mogen moslims beledigen en vergelijken met apen' betreft; leest U de koran van de moslims maar eens, hoeveel 'beledigingen' jegens joden, christenen, niet- & andersgelovigen daarin voorkomen - wat moeten wij daar nu aan doen? Godsdienstvrijheid? ...of de boel affikken? Onderdeel van het recht op vrije meningsuiting is dat je met kritiek moet kunnen omgaan. Dankzij de vrije meningsuiting hebben minderheden en individuen de mogelijkheid hun opvattingen vrij te beleven. Keerzijde is dat je moet kunnen verwerken wat groepen of mensen met andere ideeën over je zeggen. Tegengestelde ideeën komen vaak juist voort uit onvrede met de opvattingen van een andere groep. Wie het recht op godsdienstvrijheid wil, moet ook het recht op vrije kritiek toestaan. Moslims kunnen niet aan de ene kant westerse vrijheden opeisen maar tegelijk hun islamitische onvrijheid aan ons opleggen. Ze moeten beseffen dat de reden dat de islam hier is toegestaan gekoppeld is aan het recht op vrije meningsuiting. Keerzijde van de medaille is dat de islam net als alle andere opvattingen en ideeën niet heilig is: hij mag ter discussie worden gesteld, en wie wil mag hem proberen te ontmaskeren. Moslims die de islam willen verspreiden door hem aan te prijzen als oplossing voor de problemen die uit andere levenswijzen voortkomen, moeten ook accepteren dat anderen de islam en de leefwijze van moslims ter discussie willen, mógen en kúnnen stellen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 30 oktober 2009 om 15:04. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergelijk het met intrappen op een persoon die al op de grond ligt. Eerder liet ik dit forum weten dat ik fel anti-religie ben omdat ik religie als de primaire leugen beschouw waarmee onze onderdrukkers ons manipuleren en van meer leugens voorzien. Dus zal mijn betoog nooit pro-religien zijn. Zoals ik je commentaar lees ben je helemaal geindoctrineerd door de boevenregering van de mislukte staat België die het volk zand in de ogen strooit over wat er werkelijk fout is in jullie verrotte samenleving. Waarom de camera's gericht op weerloze burgers en niet op de stelende bankiers, politici, omgekochte rechters, kinderen verkrachtende industrielen, wapenhandelaars? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ga dan ook geen onderscheid maken tussen, blanken, zwarten ... en dan gooi je er ineens moslims tussen! Citaat:
Ik lees Eberhard ook hoor + ik weet wel dat er zo 't een en ander fout zit bij de boevenregering, toch bedankt. Maar het is niet die boevenregering die dat zand in de ogen strooit van de argeloze burger, integendeel zelfs, dát potje, samen met dat ándere potje willen ze angstvallig afgedekt houden. Laten er nou groepen mensen nodig zijn die beide potjes graag willen openen of open houden, ieder zijn ding. Laat Eberhard (en ook jij) nou maar 10 duizend X herhalen dat er 50.000 (of was't 30.000) witte Vlamingen te weinig in de gevangenis zitten - dat mag - dat kan hij zeggen, daar kraait geen haan naar, want dat is geen racisme hoor! Laat mij & een paar anderen nou maar over dat andere 'beerputje' zeuren - dat mag (nog) - maar niemand weet hoe lang nog - reeds nu wordt het als 'racisme' beschouwd. Ziet U het verschil?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 30 oktober 2009 om 15:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er zijn trouwens op dit forum genoeg voorbeelden van.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrouwen zijn tweederangsmensen en zijn zo misleid en geintimideerd dat vrouwlijke bestuurders plannen voor bordelen goedkeuren, Halsema vindt dat de Zeedijk als hoerenwijk zo moet blijven en toeristen leugens horen van hoe rijk die hoeren niet worden van hun werk. Uiterst irritant wanneer ik dan Hollandse vrouwen zich druk hoor maken over de vrouwen in Afghanistan of Iran terwijl er om de hoek illegale vrouwen door Bino mannen: vaders, zoons, echtgenoten, minnaars worden verkracht: echte mannen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uit het onderzoek blijkt dat 89 procent van de bij justitie aangebrachte loverboys allochtoon is, van wie 60 procent een islamitische achtergrond heeft
http://www.bodemloos.com/informatie/artikelen_lb.htm Wees op je hoede voor loverboys http://www.lover-boy.nl/
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies, want U wijkt zelf af van Uw eigen onderwerp.
Shouf Shouf Subsidie! ![]() Zouden ze em terug krijgen nu, dat ze braafjes beloofd hebben, om alle 'haatzaaiende' en 'racistische' uitingen binnen het uur te verwijderen? ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door niet vlug genoeg plaats te voorzien (= onmogelijke opgave, ze groeien vlugger aan dan de bakstenen gebakken kunnen worden en de belastingbetaler gemolken) voor iedereen lopen er nu 1600 of zo vrij rond die er anders zouden in zitten! Het enkelbandsysteem is voor sommigen waarschijnlijk ook een halve vakantie! Lekker thuis tv zitten kijken en verder niksen, en wachten... tot je weer aan de slag kunt! Het ocmw of andere instanties zorgen wel dat het hen ondertussen aan niets ontbreekt. Stop ze in een Marokkaanse gevangenis (al moeten we ervoor betalen, zoals met Nederland) en dat zal geen geknuffel zijn! |
|
![]() |
![]() |