![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20091012_027
... Het gaat voornamelijk om migranten die in het verleden de Spaanse nationaliteit verwierven. Door de financiële crisis vinden ze in Spanje moeilijk een baan, bovendien ligt de werkloosheidsuitkering er laag. Ze hopen in België werk te vinden of te genieten van een betere werkloosheidsregeling. ...En moeten ze zelf voor de nodige valse papieren (dat ze ginder reeds gewerkt hebben enz) zorgen, en krijgen ze die er ook nog bij van onze multicullers? Die mensen zijn misschien de taal nog niet zo machtig, nietwaar? Dit begint, of liever: is al lang van het goede teveel! Hoe is het mogelijk??? En wij die dachten dat de bommengordels+ terroristen-zelfmoordenaars allemaal ver weg zaten? We hebben verdorie zo'n stelletje politiekers! Of denken sommigen reeds: we gaan hoe dan ook om zeep, laten we er maar keihard tegenaan gaan, zo is het nog vlugger voorbij! Nu al Spanjaarden-marokkanen die hier ook komen "werken" in een land met duizenden werklozen! Ik voeg er vlug nog een stukje lezersbrief aan toe, moet ik het zelf niet tikken: Ik heb 23 jaar in het buitenland gewoond. Ben er 15 jaar zelfstandige geweest en na terugkomst naar « vaderland » heb ik hier een job als interim gevonden (zo’n 2 maanden). Na die 2 maanden heb ik mij ingeschreven om te stempelen, en het eerste wat ze mij gezegd hebben is dat ik iets meer dan 400 werkdagen moest hebben om recht op stempelgeld te hebben. Dus, hebben deze mensen meer rechten dan wij Belgen. Goe bezig dierbaar belgikske. ... die gasten moeten maar één dag gewerkt hebben (op papier) om meteen onze sociale zekerheid te kunnen plunderen!!! En nu maar wachten op de multicullers om met hun armen in de lucht "racist - facist" te roepen! Bende huichelaars! Laatst gewijzigd door andev : 12 oktober 2009 om 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ondertussen naar het 19 uur-journaal op de VRT aan het luisteren.. waar men het ganse verhaal nog eens uit de doeken aan het doen is!
Eén dag werken (eventueel zogezegd) ... en het ocmw + stempelgeld enz is beschikbaar! Een onnoemelijke schande, hoe men hier onze met werken verdiende centen verkwanselt !!! Waar blijven de betweters die dat allemaal "voor onmogelijk houden"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Zolang het maar geen negers zijn.
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ik weet niet hoe het nu is, maar toen ik jaren geleden geen werk had in het onderwijs, mocht ik zelfs niet stempelen, want een leerkracht kreeg geen dopgeld, zelfs als ze werkzoekend waren.
En die mannen krijgen dat wel!! Er zullen er nog veel meer volgen zelfs al moeten ze EEN dag werken!! Kan ik ook in een ander Europees land gaan doppen? Ik heb al lang meer dan een dag gewerkt!! Laatst gewijzigd door omaplop : 12 oktober 2009 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waar blijven de opmerkingen van onze multicul-goedpraters? Geen onderwerp waar ze iets kunnen mee aanvangen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Wie van de twee is het deze keer?
Floppy of haar mongoloïde broertje?
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=129622 En waar blijven jou opmerkingen in deze draad? Geen onderwerp waar je iets mee kan aanvangen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door webzwerver : 14 oktober 2009 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 14 oktober 2009 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In je volgende "draad" over mensen en kapitaal die vrij mogen circuleren heb ik wel al opmerkingen erbij gezet! Zal ik ook nog eens naar kijken vandaag of... Daar valt wel degelijk (n)iets mee aan te vangen met dat onderwerp, alsof dat binnenkomend geld en binnenkomende mensen met elkaar vergeleken kunnen worden, of dat het ene moet kunnen omdat het andere kan! Laatst gewijzigd door andev : 14 oktober 2009 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Het begon hier met:
"Het gaat voornamelijk om migranten die in het verleden de Spaanse nationaliteit verwierven. Door de financiële crisis vinden ze in Spanje moeilijk een baan, bovendien ligt de werkloosheidsuitkering er laag. Ze hopen in België werk te vinden of te genieten van een betere werkloosheidsregeling." Zo zie je maar hoe zegenrijk een generaal pardon is. In België laatst een paar 10.000-en, in Spanje een paar 100.000-en. En eenmaal Spanjaard geworden mag je gebruik maken van alle EU-burger voorrechten. Zoals vrij verkeer van personen. En geen discriminatie bij uitkeringen. En zoals water naar het laagste punt loopt, zo trekken werkeloze nieuwe burgers naar de plek met de makkelijkste en hoogste steun. België in dit geval. Nu is de verhouding 40/60 . Ofwel 40 % van de bevolking produceert de poen waar de andere 60 % van moet leven. Met nog meer import zal dat lopen naar 30/70. Elk nadeel heeft zijn voordeel. De productief werkenden betuigen zoveel solidariteit met de medemens in financieel opzicht dat hun animo om kindjes te krijgen miniem is. In tegenstelling tot de kringen van steuntrekkers waar de kinderrijkdom groter is. Dus zo zullen we geen krimpende bevolking krijgen in de toekomst! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als men de deuren openzet mag men niet boos zijn als er mensen door gaan komen...
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En stoppen met de werkende mensen hier nog meer te pesten met nog hogere belastingen. Kutregering zonder tanden. Blijkbaar komt de Sint dus niet uit Spanje maar uit België. Laatst gewijzigd door hurricane : 14 oktober 2009 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |