![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Moslims lachen met Sinterklaas. Leuk filmpje als je eens goed wil lachen met moslims en hun Sinterklaas
![]() http://www.youtube.com/watch?v=whb-f23yn_c |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
We mogen geen stap zetten of we provoceren, zeker als het over hun geloof en/of tradities gaat. Zij deinzen anders niet terug om onze cultuur door het slijk te halen en belachelijk te maken. Eerlijk gezegd vind ik dit meer dan kwetsend. Dit filmpje bewijst dat niet wij maar zij racisten zijn en zich superieur voelen tov ons. Zij tolereren niets, wij MOETEN wel als we willen overleven. Volledig respectloos, om bij te blijten! En deze gezellige multiculturele maatschappij wordt dan nog als een meerwaarde gezien en opgehemeld door weldenkend links. Hoe ver is het in godsnaam gekomen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zen Michelle, Zen jongen. 't blijft nie duren. Vele mensen worden kwader en kwader.
http://www.eviloverlord.com/lists/overlord.html Laatst gewijzigd door Erwinvds : 23 november 2009 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Lachen is gezond hé, er is al genoeg verzuurde regen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wel geweldig dat hun vrouwen de rol van zwarte piet innemen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die idioten zetten een actie op om de traditie van het land waarvan zij de gastvrijheid genieten aan te vallen, maar zonder zich eerst te informeren over zowat het enige element daarin dat ze menen te moeten aanvallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() liberalist_NL ![]() Als sommigehier al voor zure melkensloeberen , damn , wat eten krijgen diekoeien bij boer thuis ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan he mensen, dit is gewoon grappig, je aangevallen voelen is toch wel erg bekrompen,benieuwd wanneer Mohammed door de straten trekt,want natuurlijk mag er dan ook eens gelachen worden! Nu maar hopen dat die "wederkerigheid" bestaat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Kunt u mij uitleggen waarom een Dan Brown mag schrijven dat Maria Magdalena de minnares was van Jesus ( wat absoluut niet bewezen is) en dat dit kan gebeuren zonder straatprotest en dat half Anderlecht geterroriseerd wordt omdat er geruchten zijn dat een politieman zou gezegd hebben dat Mohammed een pedofiel is (wat wel bewezen is.) Tussen haakjes ik ben geen katholiek en lees alle boeken van Dan Brown |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
O wee als het over de mohammed cartoons gaat enz....zoals jij hier trouwens aanhaalt. Vorig jaar is een sinterklaasfeest in deinze niet doorgegaan omwille een affiche waar een vrouw met een koran in de hand hield terwijl de uitbater niet eens wist om wat het ging en dan nog.Wat is er gebeurt;men heeft gedreigd om de man zijn cafe kort en klein te slaan en daardoor is het feest niet doorgegaan en dan in antwerpen waar 10 jarig snotneuzen van allochtonen ook op een sinterklaasfeest mensen hebben neergestoken. Ze voelen zich idd superieur en tonen nogmaals aan geen respect te hebben voor het onze. Neemt niet weg ik wel vind zo'n zaken moeten kunnen,ik ga mij niet verlagen tot hun niveau alleen wel dus hypocriet zij wel met ons mogen lachen wat ook mag van mij maar wij niet mee hen en das de reden waarom ik er op reageer. Laatst gewijzigd door Marlboro : 24 november 2009 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Burger
|
![]() Citaat:
- is 5euro te weinig voor een pijpbeurt?
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou vragen aan die gast of zijn moeder echt zo goedkoop is... ![]() ik denk niet dat ze daarmee kunnen lachen, ze hebben nogal een raar gevoel voor humor... |
|
![]() |
![]() |