![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
In Brussel wonen heel veel mensen in een appartement en is het moeilijk om 5 verschillende sorteerzakken in huis te gebruiken of je compost 2 weken te laten liggen bij gebrek aan tuin. Laatst gewijzigd door De Prodigy : 23 november 2009 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar verschiet ik nu toch ook wel een beetje van.
Brussel die nog niet sorteert? Nochtans al het afval loopt daar bij elkaar!
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Papier en glas kun je nu toch wel apart sorteren? De meesten van die appartementenblokken hebben een garage/kelders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is raar dat er over "boetes" gesproken wordt,terwijl elders de Intercommunales gewoon al een decennium en langer bezig zijn met een constante stroom van informatiecampagnes...en met succes.Bovendien,wie liever zijn restafval volpropt betaalt gewoon meer (dure) restafvalzakken..zo simpel is het...Wat telt is dat het overall gemiddelde restafvalquote in Vlaanderen onder de 160kg/jaar per inwoner zakt....Brussel zou zich ook zo een target moeten stellen,en de verworven kennis van de buur-intercommunales kopieren...
Laatst gewijzigd door kelt : 24 november 2009 om 08:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() In Brussel is de populairste naam van pasgeborenen Mohammed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |