![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Bij deze stel ik de vraag hoeveel mensen er in het Vlaams Gewest wonen, die bij hun geboorte niet over onze nationaliteit beschikten, en niet uit de EU afkomstig zijn.
Ik vind het antwoord maar nergens, niet bij het NIS noch bij het CGKR. Ik ben een hobbymatig antiracist die wil aantonen dat er feitelijk toch niet zoveel vreemdelingen in Vlaanderen wonen als extreem-rechts dan wel beweert. Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 2 december 2009 om 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Vorig jaar in het nieuws dacht ik...
Voor gans België 1miljoen waarvan ongeveer 1/3 voor elk gewest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De vraag is wat je verstaat onder een vreemdeling. Voor sommigen is dat iemand die hier niet geboren is, iemand die ouders van vreemde origine heeft, zelfs gewoon iemand met een bruine huidskleur. Voor mij is dat iemand die zich weigert aan te passen, je kan dus wel zeggen dat die ruim in de meerderheid zijn in ons arme, mooie Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |