![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Zullen Morel en Vanhecke het VB op termijn verlaten ? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
11 | 44,00% |
NEE |
![]() ![]() ![]() |
14 | 56,00% |
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de toch wel zeer turbulente periode zou het mij alleszins niet verwonderen. Gaan Morel en Vanhecke nog lang kunnen functioneren binnen een partij, waarvan een aanzienlijk aantal top- en kaderleden hun bloed wel kunnen drinken. Persoonlijk denk ik niet dat Vanhecke zo vlug zijn lucratief Euro-zitje zal opgeven, maar toch............
![]() Wat denken jullie ??
Laatst gewijzigd door Pietje : 29 november 2009 om 23:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het VB zal leeglopen als een zeef, na de grote implosie zal er alleen Filip de Winter nog overblijven, hij alleen in het Parlement, hetzelfde als de stichter fondateur wijlen Karel Dillen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Morel kan bij geen andere partij terecht, VH allicht ook niet
Trouwens zet Morel op een lijst op eender welke plaats en ze is verkozen dus ik zou haar niet zo snel afschrijven |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Het is 'nu' moeilijk te zeggen of het 'duivelskoppeltje' de partij zal verlaten.
Alles hangt af hoeveel aanhangers ze hebben. De kans wordt wel groot dat er een scheurpartij zal ontstaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Wat velen vergeten is nu net hetgeen waar dillen voorstond mensen nu anders willen of willen kapot maken.Alweer een reden waarom ik achter fdw sta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb toch goed gelachen met het interview met Morel in de Standaard. Het is lang geleden dat ik nog gelachen heb met de uitspraken van een VB-er, maar dit mag er zijn:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() De vraag is: waar gaan ze naartoe? Morel is al weggelopen bij de N-VA, en blijkbaar heeft zij Dedecker's weg naar het VB afgesloten, dus bij LDD zal ze ook niet welkom zijn.
Voor Vanhecke zie ik meer opties. Als hij werkelijk zo 'gematigd' is als hij zich nu voordoet, dan zou hij eventueel bij een andere partij terecht. Alleen zou hij daar wel eens een nieuwe ronde ruzies kunnen veroorzaken tussen degenen die hem te radicaal vinden en degenen die hem aanvaarden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() De optie "who gives a fuck" ontbreekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() ik mis de optie : ze zullen het VB uitgekieperd worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou pas nieuws zijn
![]()
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() misschien de krachten verenigen met vandenbroek.
Die kan er altijd het vuur inhouden Laatst gewijzigd door born2bewild : 30 november 2009 om 23:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ik geen gezaag meer zie over vrouwen dat ze meer ditjes en datjes moeten hebben.
Het is weer maar eens bewezen hoe eenvoudig ze dingen kapot krijgen. Zelfs een politieke partij is niet veilig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In een lastige scheiding verwikkeld geraakt zeker?
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Ik denk niet dat Frank Vanhecke het VB snel zal verlaten. Hij blijft VB-lid en mandataris voor die partij. Hij is enkel en alleen uit protest uit het partijbestuur gestapt, niets meer of minder dan dat. Ik zou nog eerder Van Overmeire naar de N-VA zien overstappen, maar zelfs dat...
N-SA Koppensnellers Deel 1 Koppensnellers Deel 2 Koppensnellers Deel 3 Nation Autonoom Laatst gewijzigd door N-SA : 1 december 2009 om 07:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, als ik even bij het onderwerp zou blijven. Het is koffiedik kijken en vele militante anti-VB'ers dansen reeds op een graf dat nog niet is gegraven. Zo een beetje rondneuzend bemerk ik meer topics over de interne strubbelingen van het Vlaams Belang dan over de VLD toen die zichzelf in de vernieling reed nadat ze toch met 8 jaar paars zowat alles in dit land hadden stuk gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En de wereldvreemde gazetten maar fulmineren dat de ruzie inhoudelijk is, en niet gaat om personen. Zegt heel veel over het niveau van de journalisten... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |