![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israel...sch-vuur.dhtml
Het moet niet altijd goed nieuws zijn uit Afghanistan of Irak é. Geweldig nieuws. Illegaal werken? I don't think so.
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat vind onze forumtrol dan leuk. Beyond contemption is he. ![]() Ik wens hem een gelijkaardige behandeling toe. Laatst gewijzigd door parcifal : 26 december 2009 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Palestijnen vragen erom. Idd, fantasisch nieuws. Wat is er, negeerkopje weer stuk? Wens wat je wil muts Vanwingen, het zal daarom niet gebeuren hoor. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 26 december 2009 om 12:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() het fascisme druipt van uw lippen, illwill! die hoertjes van je likken het misschien op, maar de meerderheid van de mensen doet dat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() 70 jaar geleden was Illwill ongetwijfeld kampwachter geworden, de ingesteldheid in identiek.
Sommige mensen leven enkel nog omdat het illegaal is om ze af te schieten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() ik snap eigenlijk niet hoe moslim-haat zo fel kan zijn dat mensen staan te juichen als er bommen op moslims hunne kop gesmeten wordt.
de oorlogen in Irak en Afghanistan en ook in Israel hebben zoveel onschuldigen het leven gekost. Zogenaamde rechtstaten maken zich schuldig aan buitengerechtelijke executies op een haast industriele manier (drones, bommentapijten...) en dit wekt blijdschap op bij mensen zoals illwill. er moet toch iets mis zijn met die mensen. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 26 december 2009 om 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Is het niet effectiever om ze aan de grens tegen te houden ? Scheelt kogels, lijkwades en begrafenissen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Het probleem daar is natuurlijk wel dat Gaza letterlijk bomvol zit met terroristen die zich tussen de gewone Gazaanse bevolking ophouden, zich zo kleden enzovoorts. Probeer als grenswacht maar eens uit te vinden of iemand goede of kwade bedoelingen heeft.
Tot nader order neem ik aan dat die doodgeschoten Gazanen niet op normale wijze de grens hebben geprobeerd te passeren bij één van de controleposten, anders zou er niet zomaar op hen zijn geschoten. Ofwel hebben ze zich bij een grenspost verdacht gedragen (bijvoorbeeld door met hoge snelheid de grenspost te naderen, en dan mag er geschoten worden), ofwel hebben ze ergens geprobeerd om over die muur/versperringen te komen. In dat laatste geval is het 'halt of ik schiet' en als daar geen gehoor aan wordt gegeven, kan er geschoten worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Vandaag in De Morgen :
http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/De...estreden.dhtml Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie is er dus de fascist? Ik doe het omwille van die topic en niet omdat ik deze mening echt heb...jij blijkbaar wel. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idem muts!
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zijn er mensen die juichen als er amerikanen of Israeliers gedood worden? Dit wekt helemaal geen blijdschap op bij mij, ik wilde maar even laten zien hoe mensen op dit forum een blinde haat hebben naar amerikanen en Israeliers. Er moet toch iets mis zijn met deze mensen é ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=128201
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ik een topic start waarbij ik de dood van Amerikaanse soldaten in Afghanistan of Irak toejuich, dan is dat omdat Amerikaanse soldaten in Afghanistan/Irak deel uitmaken van een bezettingsmacht en direct verantwoordelijk zijn voor de spiraal van geweld en het stijgend aantal burgerdoden waaronder bijzonder veel vrouwen en kinderen. Mijn sympathie en steun gaat naar de burgerbevolking, de onschuldige slachtoffers, de vrouwen en kinderen die om dat conflict niet gevraagd hebben en er geen partij in zijn maar wel het slachtoffer zijn van Amerikaanse onbemande vliegtuigen en cruise missiles zoals recent in Yemen. Dat Palestijnen zich gedwongen zien om 'illegaal' de illegale grens over te steken om in het zwart te gaan werken, heeft alles te maken met de door Israël gehanteerde blokkade die de hele Gaza strook met haar meer dan anderhalf miljoen inwoners als gevangenen in armoede drijft. Dat is een bewuste politiek van Israël en een vorm van collectieve bestraffing omdat de Palestijnen democratisch hun 'verkeerde' bestuur hebben verkozen. Zoals je weet is het collectief bestraffen van een bevolking in tegenspraak met alle rechtsregels omdat je daarmee ook - en vooral - onschuldige slachtoffers straft. Ik weet dat u noch in staat bent noch bereid om uzelf ter dege te informeren zodat u het door mij geschetste onderscheid zou kunnen maken. Bedroevend hierbij is dat u helemaal geen politiek standpunt inneemt en op geen enkele manier bijdraagt tot een intelligente en wat mij betreft polemische discussie maar dat u au fond vooral uzelf zit af te trekken. Dat soort masturbatie is niet alleen onvruchtbaar, ze bevuilt concreet ook ons aller schermen.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Waarom zijn ze onbetrouwbaar? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() antisemieten zeker?
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik wil nog even aan dit topic toevoegen dat het echt getuigt van wreedaardigheid als je de dood van mensen toejuicht.
|
![]() |
![]() |