![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even in de marge:
Dinsdagavond om 2100h is er Ultimate Weapons op Discovery Channel. Omdat wapens al sinds de oertijd de mensen heeft aangesproken kan ik aannemen dat dit programma wel wat kijkers lokt. Kijkt u ernaar? ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft er een tv dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken het wel, dat Ultimate Weapon. Je hebt ook nog Future Weapons en ik denk nog wel een paar van die programmas.
Je krijgt dan ritsen van zinnetjes als "With this gun you'll only need one shot to take a man out" voor je voeten en de hele zwirk wordt ook nog eens gepresenteerd door een para-commando-achtige levensvorm die vooral werk heeft om zijn erekties te verbergen tussen al dat schietspul. Ik bedank er dus rijkelijk voor. Toch zijn er soms lichtpuntjes in de wapen-gerelateerde programmas op de Discographic Channels. Tijdje geleden nog eentje gezien waarin middeleeuwse wapens en bepantsering getest werden. Met varkenskwartieren als dummies. Best wel grappig.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://military.discovery.com/tv/ult...e-weapons.html
http://dsc.discovery.com/search/resu...ltimate+Weapon http://dsc.discovery.com/search/resu...timate+weapons ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel kijkplezier
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |