![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() met z'n verkiezingsslogan:
136 tt-TV1 136 di 04 mei 11:53:26 verkiezingen �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* "GUY VERHOFSTADT ZOEKT WERK" �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* Premier Verhofstadt lanceert zichzelf in de kiescampagne met de slogan: "Guy Verhofstadt zoekt werk". De ondertitel luidt: "Iedere dag werken aan 200.000 jobs. "Werk is de tópprioriteit", aldus de premier aan Het Laatste Nieuws. De meeste VLD-lijsttrekkers, zoals Bart Somers, Vincent Van Quickenborne en Karel De Gucht, zullen dezelfde slogan gebruiken. Volgens de VLD ziet de gemiddelde kiezer de slogan als iets positief en wordt er niet gezocht naar dubbelzinnigheden als "de premier zit zonder job na 13 juni en kijkt uit naar iets anders". |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op 13 juni krijgt hij wat hij verdient ! een dik pak slaag van elke vlaamse kiezer... :o
in wallonië kan hij bij zijn "dikke" vriend gaan zitten ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als de peilingen waarheid worden zou het wel eens goed kunnen zijn dat ze inderdaad naar een andere job kunnen zoeken.
Wel ik hoop zeker dat ze een ander job mogen zoeken. Want ze zijn het slechtste wat Vlaanderen overkomen is de laatste 30 jaar. En daar moet het al heel erg voor doen. Zelden zo een benden leugenaars, bedriegers en labbekakken bezig gezien als de VLD en de SPA de laatste 5 jaar. Maar dat zeg ik van iedere regering vlak voor de verkiezingen. Maar nu meen ik het nog ook.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() schandalig, zo lachen met de economische crisis en de werklozen.
![]() maarja, rijke liberale bourgeoisie heeft nooit anders gedaan dan neergekeken op en gelachen met gewone man. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Het Vlaams Blok kan nog een bekwaam advocaat gebruiken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Eigenlijk is dat een typische zelfontmaskering van waarmee de VLD bezig is. Kortizchtig eigen belang in plaats van het belang van hun kiezers (de Vlamingen dus).
Alleen HUN EIGEN JOB is belangrijk. De rest kan stikken. Maar ik vind het mooi dat ze het zo eerlijk zeggen. Dat moet ik dan weer bewonderen. Ze zeggen eigenlijk openlijk: geef ons gewoon een nieuw mandaat en wij zullen er dan ons plan wel mee trekken.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() De VLD: hoe lucht verkopen aan de kiezers ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Inderdaad een slogan die getuigt van vooruitziendheid. Op 13 juni zet de kiezer immers [size=6]veel blauw op straat!!![/size]
![]() |
#11 |
|
![]() Doornroosje ik heb dat niet graag . Ik zou mijne naam niet graag zien veranderen in 'het altijd mee eensigaard' of zo iets...
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die zijn nog dommer dan de Vlaams Blokkers...
die weten ten minste waarom !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() verhofstadt zoekt werk : zou zijn reis naar afghanistan daar iets mee te maken hebben 8)
daar geloven ze nog in belastingsverlaging en 200000 jobs ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() schoon mannen !!! vier jaar gééne zak gedaan en nu durven zeggen dat hij werk zoekt !!!!
awél da's straf diegene die tweehonderduizend jobkes ging tevoorschijn toveren geraakt er zelf nog niet aan [size=7]één[/size] ![]()
![]() |
#18 |
Partijlid
|
![]() Bij de vuilkar zoeken ze er nog één, en hij moet nie van kostuum veranderen, den ene zak zit in den andere.
|
![]() |
![]() |